פוליטי / מדיני

השרה לשוויון חברתי מירב כהן הצטרפה ל"יש עתיד"

יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד הכריז הערב (שלישי) על הצטרפותה של השרה לשיווין חברתי מירב כהן ל'יש עתיד': "אני רוצה להגיד לכם משהו מפתיע על הבחירות הקרובות: הן יהיו על ערכים. זו לא תהיה תוכנית הריאליטי של החודש האחרון. הבחירות יהיו על הדבר האמיתי. על השאלה איזו מדינה ואיזו ממשלה אנחנו רוצים שתהיה כאן."

עוד הוסיף לפיד ואמר כי "מירב הצטרפה אלינו מפני שרק יש עתיד גדולה וחזקה תבטיח שתקום פה ממשלה חדשה, שפויה, ליברלית, שומרת חוק. אתם יודעים שעלינו אפשר לסמוך. כשאנחנו אומרים משהו, אתם יודעים שנעמוד במילה שלנו. ככל שיש עתיד תהיה גדולה וחזקה יותר, הערכים האלה יזכו לייצוג נרחב יותר ויובילו את המדינה."

השרה לשוויון חברתי מירב כהן אמרה: "אני עומדת כאן היום על מנת להודיע שאני מצטרפת ליש עתיד בהנהגתו של יאיר לפיד. מנהיג שאני מאוד מעריכה ומאמינה בו. בחרתי להיכנס לפוליטיקה כדי להפוך את ישראל למקום שבו ניתן להזדקן בכבוד. למקום בו מבוגרים, ניצולי שואה ואוכלוסיות מוחלשות נוספות זוכים ליחס הוגן ומכבד. וכדי לעשות את ישראל למדינה שוויונית יותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה הסבירה על המעבר שעשתה: "אני קמה בבוקר בשביל לעזור לאנשים. אבל אי אפשר באמת לעזור, אי אפשר לספק לאזרחי ישראל ממשלה מתפקדת, שתתמקד באתגרים העצומים שניצבים בפנינו, כשיש לנו ראש ממשלה שבוחר לגרור את כולנו שוב ושוב לבחירות, משיקוליו האישיים. מגיעה לנו מנהיגות אחרת."

צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן

Back to top button