צבא וביטחון

התעשייה האווירית ביצעה בהצלחה ניסוי יירוט במערכת הגנה אווירית בהודו

התעשייה האווירית וה- DRDO הרשות לפיתוח אמצעי לחימה במשרד ההגנה ההודי, השלימו בהצלחה ניסוי במערכת ההגנה האווירית ברק 8 MRSAM שבוצע בימים האחרונים משדה ניסויים בהודו.

בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית. צילום: התעשייה האווירית

ניסוי זה הביא לידי ביטוי את כלל רכיבי מערכת הנשק לשביעות רצונם של נציגי הצבא ההודי והמומחים המדעיים בהודו, וכן של מומחי ההגנה האווירית של התעשייה האווירית. מתווה הניסוי כלל תרחישי ייחוס קיצוניים המאמתים את יכולות המערכת השונות. במסגרת הניסוי, שוגר מיירט מערכת MRSAM ממשגר יבשתי ויירט בהצלחה את המטרות שהוצבו בניסוי. הניסוי החל עם שיגור המטרה וכניסתה למסלול, אז איתר מכ"ם המערכת את האיום ועקב אחר המטרה במעופה, הטיל המיירט שוגר למסלול, עקב אחר המטרה, רכשה ויירט אותה בהצלחה. כל מרכיבי מערכת הנשק עמדו בהצלחה ביעדי הניסוי המורכב.

צילום: התעשייה האווירית

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, אמר: "היכולת המרשימה והמתקדמת של מערכת ההגנה האווירית MRSAM ברק הוכחה שוב נגד מגוון רחב של איומים. כל ניסוי במערכת הגנה אווירית הינו אירוע מבצעי מורכב, וקיומו תחת מגבלות הקורונה הופך אותו למורכב אף יותר. ניסוי זה מהווה עדות נוספת לשותפות החזקה בין התעשייה האווירית להודו ובין שתי המדינות. התעשייה האווירית גאה להוביל את שיתוף הפעולה עם ה- DRDO והזרועות בהודו ומחויבת להמשך הצלחתו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח