חדשות הארץ

עיריית תל אביב ובי"ח איכילוב פתחו מרכז חיסונים גדול בכיכר רבין  

עיריית תל אביב-יפו והמרכז הרפואי איכילוב פתחו היום (חמישי) מרכז חיסונים גדול בכיכר רבין. המרכז כולל אוהל חיסונים עם 20 עמדות חיסון המתופעלות על ידי הצוות הסיעודי של בית החולים. הרישום לחיסונים במרכז פתוח לכלל תושבי המדינה בגילאי 60 ומעלה.
  
מרכז החיסונים יפעל בימים א׳-ה׳ בשעות 22:00-08:00 וביום שישי בשעות 15:00-08:00. החיסונים יינתנו לפי ההנחיות שנקבעו על ידי משרד הבריאות. תישקל בהמשך פתיחת המתחם גם בשבת. 

צילום: גיא יחיאלי

בכיכר רבין מפעילה העירייה מזה מספר חודשים גם מוקד בדיקות קורונה בשיתוף פיקוד העורף הנותן מענה למעל 1,500 נבדקים ביום. מוקד זה צפוי להמשיך לפעול במקביל למרכז החיסונים.
 

צילום: גיא יחיאלי

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב- יפו, אמר: ״מאז פרוץ משבר הקורונה העירייה מגוייסת להגנה על בריאות התושבים ועל קיום שגרת חיים לצד הקורונה. הקמנו משל״ט קורונה עירוני, מרכז חקר אפידמיולוגי עם מעל 100 חוקרים, מרכזי בדיקות נודדים בשכונות וכעת גם מרכז חיסונים ענק בשיתוף איכילוב. נמשיך לעמוד בחזית המאבק לטובת תושבי העיר וכלל אזרחי המדינה״
 

צילום: גיא יחיאלי

פרופ׳ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב ת״א, ציין: "עם הכניסה לסגר שלישי, ברור לכולנו שהיעד המרכזי שלנו כעת הוא להתעסק רק בחיסונים המוניים לקורונה ולחסן כמה שיותר אזרחים. בית החולים איכילוב נרתם למבצע הענק ומוכיח יכולות אדירות וכעת בזכות הרתמות של ראש העיר רון חולדאי שמיד התגייס למען המטרה, אנו נחל לחסן ללא הפסקה במסות של אלפי מתחסנים ביום במרכז הענק שהקמנו עם העירייה והכול עבור מטרה אחת – למגר סופסוף את הקורונה״.
 
מערכת זימון התורים למתחם החדש בקישור הזה

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

Back to top button