צרכנות

קופצים על ההזדמנות: טיול לאיחוד האמירויות

כמה שמענו עליהן; על העושר הרב, הזהב, האטרקציות, הארכיטקטורה המיוחדת, והנה סוף סוף לאחר שנים רבות של פנטוזים וחלומות נחתם הסכם השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות. אתם כבר יודעים מה המשמעות – זה הזמן לארגן טיול לאיחוד האמירויות ולהיות בין הראשונים לגלות את היעד האקסקלוסיבי שסיקרן את כולנו מזה שנים רבות.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שסוגרים טיול לאיחוד האמירויות

אין ספק שזו תקופה מרגשת, על אף החסרונות שבה (ובכן, קורונה). בשיאה של תקופה לא פשוטה, נפתחת עבורנו הזדמנות פז לצאת ולגלות יעד מרגש ומרתק, אבל רגע לפני שאתם מזמינים טיול לאיחוד האמירויות וקונים את כרטיס הטיסה הראשון שתמצאו, אספנו כמה דברים שכדאי לזכור לפני שמתחילים את הטיול בנסיכויות המדבריות המסתוריות:

  • מודרנית ככל שתיראה, איחוד האמיריות היא בסופו של דבר מדינה מוסלמית. בשל כך, יש לציית לחוקיה ולא לנסות להתחכם. כל טעות או התנהגות שאינה מקובלת במקום עלולה להוביל לאסון. עם זאת, אבו דאבי ודובאי נחשבות למודרניות ומתירניות יותר משאר חמשת האמירויות, בהן חלים קודי לבוש מחמירים וחוקים קשוחים יותר.
  • להכיר את האיים המלכותיים – בשנת 2001 הוקמו שלושה איים מלכותיים בכדי להרחיב את אורך קו החוף, צורתם היא כשל עצי תמר ומלמעלה, התמונה מרהיבה במיוחד. מלבדם הוקמו גם איי העולם, שהם אוסף של 300 איים מלאכותיים, המדמים את מפת העולם.
  • האם ידעתם שאוכלוסיית איחוד האמירויות מורכבת בעיקר מעובדים זרים? מעטים הם האזרחים המקוריים של המקום, ואיך שלא תהפכו את זה, רבים מהם מעולם לא שמעו או פגשו ישראליים. מסיבה זו, מומלץ להשאיר את דפוסי ההתנהגות הישראליים בבית. הם אינם מקובלים כאן בשום אופן.
  • בהמשך לסעיף הנ"ל, יש להימנע משיחות בקול רם או צעקות בטלפון הנייד ברחוב. התושבים עצמם נמנעים מכך מכיוון שהם רואים בהתנהגות זו זלזול. בנוסף, יש לנהוג בהתאם לקוד הלבוש הצנוע הנהוג במקום מזה שנים רבות.
  • לגבי מיקוח – אנחנו הישראלים מאוד אוהבים את זה, ובדרך כלל זה מצליח לנו. כשמתחילים טיול לאיחוד האמירויות כדאי להשאיר את המנהג הזה בבית; מחירי המוניות לדוגמא קבועים מכיוון שהן ממשלתיות, כך שקיימת חובה להפעיל מונה. לגבי שופינג, החנויות באבו דאבי ודובאי הן יקרות מאוד ובאופן מעט מוזר, על גבי הפריטים בדרך כלל לא כתוב מחיר. המקומיים עושים את הקניות שלהם בלי לשאול מה המחיר קודם, כך שמיקוח הוא בכלל לא אפשרות.

עכשיו, אתם מוכנים לצאת לדרך!

לאחר שציידנו אתכם בכל המידע הנדרש, אתם מוכנים לצאת לגלות את אחת המדינות המסקרנות ביותר שהציפו את הדמיון שלנו במשך שנים רבות. אין ספק, טיול לאיחוד האמירויות הוא חוויה בלתי נשכחת, במדינה שכל כולה עושר, ארכיטקטורה מרשימה ותרבות כמו שלא ראיתם מעולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button