תאונות דרכים

רוכב אופנוע בן 25 נפצע קשה בתאונת דרכים בהרצליה

רוכב אופנוע כבן 25 נפצע לפני זמן קצר (ראשון) מפגיעת רכב ברחוב כיבוש העבודה פינת לייב יפה בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה וחובשי 'מד"א – הצלה פתח תקווה' העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה ולא יציב, עם חבלה רב מערכתית.

פאראמדיק רכוב על אופנוע מד"א, עידן שינה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע על המדרכה ובסמוך שכב גבר בשנות העשרים מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותו בדחיפות תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב. נהג הרכב גבר בשנות השלושים נבדק ולא נזקק לטיפול."

נתנאל פרייטט, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופנוע ורכב פרטי. בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ביצעתי החייאה על רוכב האופנוע שנפצע אנושות. כשחזר דופק הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רפאל נהרי, חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקווה, סיפר: "הפצוע שכב על המדרכה בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל קיבועים עצירת דימומים וסיוע נשימתי, ולאחר מכן הוא פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול לבית החולים."

צילום : דוברות הצלה פתח תקווה

Back to top button