חדשות הארץ

הדגלים השחורים: בשלו התנאים להחלפת נתניהו, בני גנץ מונע זאת

תנועת הדגלים השחורים תקיים הערב (שבת), זה השבוע ה-25 ברציפות את ההפגנות נגד שלטון נתניהו ברחבי הארץ. ההפגנות יערכו בגשרים ובצמתים כבכל שבוע ולאחריהן יתקיימו הפגנות ב-3 מוקדים עיקריים: מול בית ראש הממשלה בבלפור ובקיסריה וכמו כן הפגנה מול ביתו של שר הביטחון וראש הממשלה החלופי בני גנץ.

בתנועת הדגלים השחורים מציינים כי "ההפגנה מול ביתו של גנץ מגיעה לאור העובדה שבשלו התנאים להחלפת נתניהו עוד בשבוע הקרוב ומי שמונע זאת הוא בני גנץ." לדבריהם, "ממשלת מעבר ובתוכה פורשי הליכוד יחד עם ימינה ושאר מפלגות הגוש שמתנגדים להסתה ולחוסר התפקוד בקורונה אפשרית והכרחית כבר מחר בבוקר."

עוד אמרו הדגלים השחורים כי "בשלו התנאים להחלפת נתניהו. זאת חובתם של כל אלו שרואים את הנזקים הבלתי נגמרים שהנאשם מותיר אחריו. מדינת ישראל חייבת ראש ממשלה חדש, כזה שיאפשר לנו לצאת ממשבר הקורונה שלא מנוהל וכזה שיפסיק את ההסתה והשיסוי הבלתי נגמרים. הרעיון שגנץ יאריך עוד את כהונת נתניהו הוא בזוי ונוראי. מדינת ישראל חייבת ראש ממשלה אחר – לא עוד מאותו כישלון בלתי נגמר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

תגובה אחת

  1. בשלו התנאים? למי?? לאנשי השנאה והטוהר? על הנזקים שביבי עושה למדינה? איזה ראש ממשלה עשה או יעשה מה שביבי עשה??? מי טוב ממנו? גנץ? לפיד? חולדאי? סער?? אלו אנשי הבדיחה.. אייזנקוט חלק מבין דבר ורבעי דבר

Back to top button