פוליטי / מדיני

גדעון סער: איני יכול עוד לתמוך בממשלה בראשות נתניהו

חבר הכנסת גדעון סער מסר לפני זמן קצר (שלישי) הצהרה על התפטרותו מהכנסת ואמר: "הממשלה ביזתה את האמון הציבורי הרחב שניתן לה עם הקמתה, רבים מאזרחי ישראל מביטים אל העתיד בחרדה וללא תקווה ושואלים את עצמם ״איזה עתיד צפוי לי ולילדיי? ולנכדיי?״ יש ישראל טובה יותר והיא מחכה לנו, אך ההנהגה הנוכחית לא תוכל לבצע את התיקון הנדרש."

"לפני שנה ניסיתי לחולל שינוי בתנועתי," אמר סער, "לא הצלחתי וקיבלתי את ההכרעה של חברי הליכוד אבל כל מה שקרה בשנה האחרונה חיזק אותי ששינוי בהנהגת המדינה הכרחי. הליכוד היה ביתי הפוליטי ובמידה רבה גם הרגשי כל חיי כאדם בוגר, נאבקתי לשמור עליו בימים הקשים ביותר."

סער התייחס לאופיה של המפלגה בשנים האחרונות ואמר כי "הליכוד שינה את פניו בשנים האחרונות באופן דרמתי ומואץ, התרחק מאוד מדרכו הממלכתית ואפילו מהמהות המגולמת בשם המפלגה, "הליכוד", התנועה הפכה לכלי שרת עבור האינטרסים האישיים של העומד בראשה כולל כאלה הנוגעים למשפטו הפלילי. את הנאמנות לדרך, לערכים ולרעיון החליפו חנופה והתבטלות הגובלים בפולחן אישיות לאדם בשר ודם. תרבות פסולה של ביזוי והכפשה שיטתיים של יריבים פוליטיים מבית ומחוץ. איני יכול עוד לתמוך בממשלה בראשות נתניהו או להיות חבר הליכוד בראשותו. אני אומר זאת בצער, כמי ששנים רבות ראה בו את המנהיג הנכון אך היום ישראל זקוקה לאחדות וליציבות. נתניהו לא יוכל להעניק לה זאת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מורנו ומנהיגנו מנחם בגין עליו השלום, אמר: "שלטון ממושך הוא סכנה לחירות האומה ולמוסר בניה". היום צו השעה הוא החלפת שלטונו של נתניהו, הממושך בתולדות המדינה. החלטתי להקים תנועה פוליטית חדשה בכדי להחליף את נתניהו בראשות הממשלה. אני מתפטר מכנסת ישראל מחר", הכריז סער.

Back to top button