פוליטי / מדיני

לפיד לחברי כחול לבן: ממה אתם מפחדים כל כך למען השם?

יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד נאם לפני זמן קצר (שלישי) במליאת הכנסת ואמר שכל הדיון סביב ההפגנות נועד למטרה אחת בלבד והיא לגרום לציבור שלא לראות את כישלון הממשלה ושל העומד בראשה.

בנאומו אמר: "אני שואל את חבריי בכחול לבן תסבירו לי מה יקרה לכם אם תיכנסו היום למליאה ופשוט תגידו לא? תגידו לנתניהו מצטערים, לא מוכנים. לא בשביל זה הלכנו לפוליטיקה, לא בשביל זה אנחנו פה, זה מנוגד לכל ההסכמים שחתמנו עליהם, לא. מה יקרה לכם? יענישו אתכם? יעמידו אתכם בפינה? יגידו לכם לכתוב 200 פעם על הלוח נתניהו לא נכשל בטיפול בקורונה? מה יקרה לכם אם תגידו לא? ממה אתם מפחדים כל כך למען השם?".

עוד הוסיף: "חשוב לי לבוא לפה ולנצל כל הזדמנות לדבר במליאה כל עוד אתם מרשים לי, כל עוד הממשלה הזאת מתירה לנו לעמוד פה ולהגיד שזו ממשלה איומה שנכשלה בטיפול בקורונה, כי זה השלב הבא. השלב הבא זה שיגידו לי שאסור לי לדבר כאן כי כרגע אמרו לי שאסור לי לדבר בחוץ. אסור לי לשבת באוטו לבד ולצעוק שקורה משהו נורא במדינה הזו. הרי כולנו יודעים מה קורה פה. כל נושא ההפגנות נועד להסיח את הדעת מהכישלון הנורא של הממשלה הזו בטיפול בקורונה. מהכישלון הכלכלי, מהכישלון הבריאותי, מהכישלון הערכי. מהניסיון להגיד לאנשים איך להשגיח על הבריאות של עצמם שאפילו בזה נכשלתם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כישלון על כישלון, על כישלון, מחדל על מחדל על מחדל. מה שנתניהו עושה פה זה מחדל שלא הילדים שלנו, הנכדים שלנו עוד ישלמו עליו. אבל את כנסת ישראל אנחנו נטרלל עכשיו כל הלילה כדי לוודא שאף אחד לא יכול לעמוד בחוץ בקפסולות של 20 איש, באוויר הפתוח, עם מסכה ולהגיד שהממשלה הזאת היא כישלון נורא." אמר לפיד.

צילום: עדינה ולמן – דוברות הכנסת.
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח