חדשות הארץמבזקים

התנועה לאיכות השלטון: לפתוח בחקירה נגד נתניהו בפרשת מניות הפלדה

התנועה לאיכות השלטון הגישה הבוקר (שלישי) עתירה לבג"ץ ובה דרישה להקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות וכלי השיט ומתן ההיתר למכירת הצוללות המתקדמות למצרים, וכן דרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה נתניהו בפרשת מניות הפלדה הקשורה קשר הדוק לפרשת הצוללות.

יו"ר התנועה, עו"ד ד"ר אליעד שרגא אמר: "אנחנו נדרשנו להגיע לנקודה הזאת לאור כישלון מתמשך ומחדל מתמשך של מערכת אכיפת החוק, שהחליטה לעצום עיניים למרות קיומן של עשרות ראיות לכך שמדובר בפרשת שחיתות. או שהם עצמו עיניים בגלל העוצמה הבלתי נתפסת של תמונת השחיתות, או שהם קיבלו החלטה מודעת משיקולים זרים שלא לחקור ולא להעמיק בפרשה הזאת. תהיה הסיבה אשר תהיה, אין הצדקה שהפרשה הזאת לא תיחקר".

בהמשך פנה יו"ר התנועה בדבריו ישירות לראש הממשלה: "ראש הממשלה נתניהו, תסתכל לי בלבן של העיניים ותסביר לי איך הגיעו 16 מיליון שקלים לכיס שלך. לא מדובר פה בחמגשיות, לא מדובר פה בשמפניות, סיגרים או כיסוי אוהד. 16 מיליון שקל. תסתכל לעם ישראל בעיניים ותגיד להם איך הכסף הגיע לכיס שלך? איך אתה עושה את אותו מסע רכישות, רוכש צוללות וכלי שיט, ואתה מסתיר את העובדה שיש לך מניות בסידריפט? איך אתה יכול לישון בלילה כשאתה מקבל כאלה החלטות כשאתה יודע שיש לך קרובי משפחה שנהנים מהסיפור הזה?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אבישי זיגמן
צילום: אבישי זיגמן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

3 תגובות

  1. כמה כסף קיבלת אלעד מקרן וקסנר ? אולי תגלה לציבור מי באמת מממן אותך ולמה ? התנועה המסריחה והמגעילה. אתם רקובים ושפלים. אתם מתקרבים בצעדי ענק ללפיד ולליברמן. מכרתם את כל הערכים בשביל כסף.

  2. לא נמאס לך הייתה רוצה גם אתה 16 מליון מה הרדיפה המטופשת הזו אחרי ראש ממשלה מכהן

Back to top button