חדשות הארץמבזקים

המגיפה נמשכת: בת 52 נמצאה במצב ריקבון קשה בירושלים

המגיפה האמיתית בישראל נמשכת. הערב בת 53 גלמודה נמצאה במצב ריקבון קשה בירושלים. מתחילת השנה – 2020 טיפלו מתנדבי זק"א בירושלים לבד ב- 12 אירועים קשים של קשישים עריריים וגלמודים שנמצאו זמן רב לאחר מותם.

הערב (שני) סמוך לשעה 19:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב בן יהודה בירושלים. מתנדבי זק"א שהגיעו למקום מצאו אישה בת 53 שחיה לבד בביתה כשהיא ללא רוח חיים ובמצב ריקבון קשה לאחר שנפטרה ככל הנראה לפני כשבוע. המתנדבים טיפלו בכבוד המת וגופתה של המנוחה הועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך המשך בדיקה וזיהוי.

שוקי בקר מתנדב זק״א ירושלים שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר באישה גלמודה בת 53 שנמצאה במצב ריקבון קשה מאוד, ככל הנראה היא נפטרה לפני כשבוע ושכבה לבדה זמן רב לאחר מותה. כשהגעתי למקום ראיתי מראות קשים מאוד. הריח היה נוראי ושכן סיפר לנו שבעקבות הריח הזעיקו את בעל הדירה. כוחות המשטרה שנכנסו לדירה מצאו את גופת המנוחה במצב של איבוד צלם אנוש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בזק"א ממשיכים בפנייתם לציבור: "שימו לב לשכנים העריריים והגלמודים שלכם, כדי להציל את חייהם ולמנוע מקרי מוות מיותרים ומחרידים."

צילום: דוברות זק״א

4 תגובות

  1. לפני כחודש בערך, הועלה רעיון , שבכל עיר ירשמו את הערירים וכתובותיהם , ופעם ביומיים בערך פקחים , או מתנדבים , יבקרו את הערירים .

Back to top button