מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב הצפון הורשע ברצח :"אכזרי ואלים באורח יוצא דופן"

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) פה אחד מאסר עולם וכן 48 חודשי מאסר נוספים לריצוי בפועל, ועונש מאסר על תנאי בן 6 חודשים במצטבר על אשרף טחימר בן 43 משפרעם. טחימר הורשע ברצח בכוונה תחילה של מרוואת אבו-ג'ליל בשנת 2016 וכן בעבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה, פציעה בנסיבות מחמירות ותקיפה סתם.

מעובדות כתב האישום עולה כי טחימר ובני משפחתו מתגוררים בקרבת ביתה של המנוחה מרוואת אבו-ג'ליל , ובין שתי המשפחות קיימת הכרות.

ב-1 במאי, סמוך לשעה 2:20, התפרץ הנאשם לביתה של המנוחה דרך חלון חדר האורחים הנמצא במפלס התחתון של הבית. הנאשם ניגש למטבח, חלץ את נעליו, נטל סכין גדולה ממגירה במטבח, ועלה לחדרה של המנוחה, המצוי במפלס העליון של הבית בכוונה לגרום למותה, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה ומסיבה שאינה ידועה למאשימה. עוד עולה כי באותה העת, ישנה המנוחה במיטתה, ובנה בן ה11 לצדה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנאשם נכנס לחדר וניגש למנוחה, ובעודה ישנה במיטתה, דקר אותה בסכין, דקירה אחת בצוואר ודקירות נוספות וגרם לה לפצעי חתך בפניה, ובידה השמאלית, תוך שהמנוחה מנסה להיאבק בנאשם, בעודו סותם את פיה בידו, וממשיך לדקור אותה. בנה הקטין שהתעורר וראה את הנאשם דוקר את אמו, בעט ברגלו של הנאשם על-מנת שיחדל ממעשיו. אז, דחף אותו הנאשם והוא נפל על הרצפה, ונחבל בקרסול רגל ימין. למשמע צעקותיה של המנוחה, התעורר גם בנה השני בן ה17 שישן בחדר סמוך , וקם ממיטתו. הנאשם, תקף גם אותו וניסה לדקור אותו , ונמלט הנאשם מהבית, דרך החלון, כשהסכין בידו.

השופטת דיאנה סלע חתמה את גזר הדין וציינה כי: "המעשה היה אכזרי ואלים באורח יוצא –דופן תוך ניצול עדיפות הפיזית על פני הקרבנות."

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

­­­­______________

תגובה אחת

  1. איפוא טיבי ועודה למה לא משמיעים את קולם ? פוחדים שיבולע להם מאותם רוצחים במגזר ? רק נובחים כשבטעות נהרג תושב מזרח ירושליים. חבורת לקקנים של הרשות .

Back to top button