מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: הופסקו איכוני השב"כ והבאנו חוק קורונה מאוזן, ישראל במקום אחר

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ כתב לפני זמן קצר(שישי) בעמוד הפייסבוק שלו כי "במקום לקטר ולצייץ, שינינו את סדר היום במדינה והוצאנו אותה משנה וחצי של שיתוק."

לדבריו, "שלושה וחצי שבועות להקמת ממשלת האחדות – וכבר חשים את השינוי. יש גיבוי לשלטון החוק, בתי המשפט מתפקדים ואנשי משרד המשפטים מקבלים גיבוי מלא. יש קבינט קורונה שעובד בצורה יעילה וממוקדת בדגש על סגירה נקודתית של מוקדי התפרצות, הגדלת מספר הבדיקות והתנעת המשק באופן כמעט מלא תוך קידום תכניות סיוע לעצמאים ולבעלי העסקים."

"התחלנו לעבוד על תקציב המדינה, הופסקו איכוני השב"כ והבאנו חוק קורונה מאוזן" אמר גנץ והוסיף כי, "שרי כחול לבן, ביחד עם האוצר, מקדמים תוכניות להזרמת מאות מיליוני שקלים להחייאת התרבות, התיירות ולביטול הקיזוז של דמי אבטלה ממקבלי קצבאות בדגש על נכים וקשישים. אנחנו מסייעים לאלפי משפחות של עולים חדשים ולחיילים משוחררים והנענו את רפורמת הקנאביס. זו רק רשימה חלקית." הדגיש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ התייחס גם למינוי אמיר אשל לתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון: "במשרד הביטחון, מיניתי את אמיר אשל, מפקד חיל האוויר לשעבר למנכ׳"ל המשרד והנעתי את התהליך לבחירת ראש רשות חירום לאומית ונציב קבילות חיילים קבועים. סיימתי סבב ביקורים בפיקוד המרכז, הצפון והדרום ואישרתי בכל מקום תכניות להמשך. במקביל, אנו מקדמים פעולות למציאת חיסון לקורונה במכון הביולוגי שנמצא תחת משרד הביטחון ועובדים על תכנית רב שנתית לצה"ל שתחזק ותבצר את כוחנו במזרח התיכון."

"בציר המדיני, אני עוסק בתכנית השלום של הנשיא טראמפ מתוך מטרה להביא להישג מדיני לישראל באופן אחראי שישמור על ביטחון המדינה ועתידה כיהודית ודמוקרטית. מאז הקמת הממשלה קיימתי פגישות מדיניות ושיחות טלפון עם מזכיר המדינה האמריקאי, מזכיר ההגנה האמריקאי, ראש ממשלת קנדה, שר החוץ הגרמני, שר החוץ של האיחוד האירופי ורבים נוספים. העשייה הזו מתקיימת באופן שוטף ומחזקת את ביטחון ישראל." ציין שר הביטחון וראש הממשלה החליפי.

לסיכום ציין כי "בחלוף כמעט חודש מהקמת הממשלה, אנחנו במקום אחר לחלוטין. ישראל במקום אחר. בלי בחירות – ועם ממשלה מתפקדת. ניהול הממשלה הוא אתגר מורכב, ואני יודע שקל יותר לבקר מהצד מאשר לעשות. ככל שהימים עוברים, אני מבין היטב עד כמה לקחתי החלטה חשובה למדינת ישראל. חבריי ואני נדבר במעשים ונביא תוצאות למען אזרחי ישראל ביחד עם כל חברי הממשלה. שבת שלום לכולם!"

צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן

3 תגובות

  1. אני לא מאמין לממשלה הזאת החוק פוגע בציבור אנחנו בחרנו בך להגן עלינו ואתה חברת לנתניהו והנה מתחיל סירטון חדש תתבייש מר גנץ מים ישראל תתחילו להתעורר בעם העם ולא נגדו מה קורה לכם למרות שממשלת הצללים שולטת עליכם חובה לעצור זאת במהרה בימינו אמן עוד אתמול

  2. דווקא האזנות ומעכבי השב"כ עשו לי את זה….
    הרגשתי מחוזרת סקסית ומענינת

  3. בתיקווה ובעזרת השם , ממשלת ישראל, והעם היהודי במדינת ישראל ובמדינות תבל , ילמדו ויעריכו את הקמתה של מדינת ישראל ; הממשלות יחזיקו מעמד , ואזרחיה המדינה יכבדו את תוצאות הבחירות .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח