צרכנות

מדריך: כך תבחרי שמלת כלה מושלמת

יום החתונה המאושר כבר בפתח וההכנות בעיצומן. אבל איך בוחרים שמלת כלה שתתאים לך בצורה הטובה ביותר? כל התשובות בכתבה.

ביקשנו מאתר החתונות של ישראל – וודינג דיי שיסייע לנו בטיפים בבחירת שמלת כלה עבור החתונה וזאת על מנת לספק לכלות שבדרך מידע על בחירה נכונה וחכמה של שמלה מושלמת ליום המאושר שלהן.

סגנון כללי של שמלת הכלה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשוק קיימים מספר סגנונות של שמלה כלה וחשוב להבין לפני הכל מה הוא הסגנון שאותו את מחפשת. למעשה לא כל סגנון מתאים לכל כלה ולכל חתונה. למשל עבור חתונת שישי צהריים, כדאי ללבוש שמלה קלה שלא תכביד במהלך הצילומים ולאורך האירוע וזאת בשל החום הצפוי והשמש החזקה. נסי להבין איזה סגנון את מחפשת וחפשי השראה משמלות שונות וחתונות אחרות. נסי לדייק האם את מחפשת שמלת כלה קלאסית או אולי שמלת כלה בסגנון בוהושיק או וינטאג'.

מה התקציב שלך?

בעוד במהלך ארגון החתונה ישנם לא מעט עלויות בדרך, חשוב להבין מה התקציב שהוגדר לרכישת שמלת כלה. המחירים של שמלות כלה מתחילים מ4,000 ש"ח ועשויים להגיע גם עד ללמעלה מ15 אלף ש"ח לשמלה. נסי להבין עם עצמך כמה את מוכנה להשקיע בנושא, לפני שאת מתחילה את החיפושים.

קנייה או השכרה של שמלת כלה

במהלך בחירת שמלת כלה כדאי מאוד להבין האם את מחפשת לקנות או להשכיר את השמלה. כיום ניתן למצוא שמלות במגוון רחב של מחירים ויש פער גדול בין העלות של שמלה שעומדת להשכרה לבין שמלה לרכישה. לעיתים תוכלי למצוא פער של אלפי שקלים בין השכרה לקניה ולכן מדובר בשאלה מהותית וחשובה.

חפשי מעצבות ומעצבים וקבלי השראה

אתר החתונות וודינג דיי מרכז למעשה אזור של ספקים מומלצים המכונה "הנבחרת", שם תוכלי להתרשם מספקים מומלצים בתחום עיצוב השמלה וכמובן להנות מתמונות של דגמים מובילים מקולקציות חדשות וטרנדיות. בקרי עוד היום באתר לפרטים נוספים.

 

 

 

 

 

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח