צרכנות

הדפסות על מוצרים

בעלי עסקים שרוצים ליצור מיתוג ובידול של העסק שלהם באמצעות מגוון מוצרים, יוכלו לעשות זאת באמצעות שירותי הדפסה. עבור חלק מבתי העסק הקטנים או אלה שרק בתחילת דרכם, שיטות הפרסום הקיימות, הינן יקרות והם יעדיפו לפנות לשיווק ומיתוג הרבה יותר יעיל וחסכוני באמצעות הדפסות על מוצרים שונים כמו ביגוד, פריטים ואביזרים למשרד, חבילות שי וכדומה. על ידי הדפסה של הלוגו או סלוגן של בית העסק על כל אותם מוצרים, הם יצליחו לחשוף את מנעד הלקוחות הקיימים וכל מתעניין פוטנציאלי חדש, לעסק ולכל מגוון שהשירותים שהוא מציע.

סוגי הדפסות על מוצרים

בעבר, כל עולם הדפוס התמקד בעיקר בעיתונים, ספרים, הזמנות לאירועים וכדומה. אך עם ההבנה בכוח הרב שטמון בהדפסה על תודעת הציבור, הדפוס הפך לכלי שיווקי לכל דבר, שכמעט אין דבר כיום שלא ניתן להדפיס עליו. הדפסות על מוצרים יהיו בין היתר על ספלים וכלי בית, בקבוקי יין וליקרים, קופסאות מחומרי גלם שונים, עטים, גאדג'טים מוצרי טקסטיל וביגוד כמו חולצה, כובע, סינר ואפילו צעיף. יש היום ארבעה סוגי הדפסה עיקריים:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הדפסה  UVדיגיטלית – הדפסה זו מאפשרת הדפסה ישירה באיכות גבוהה מאוד כמעט על כל מוצר החל מעט ,דיסק און קי, מטענים , בקבוקים ,הדפסה על עץ זכוכית וחומרים שונים ועד לשלטים הדפסה זו נחשבת לחדשנית ביותר והעמידה והאיכותית ביותר משלל אופציות ההדפסה המוצעת היום הדפסה זו תאפשר הדפס על מוצרי פרסום ומתנות וגם ביצוע הדפסה על עץ של תמונות יפות ומקוריות ולהעניק להן מראה מרשים ויוקרתי במיוחד.

הדפסת סובלימציה – סובלימציה היא סוג של הדפסה דיגיטלית, אך היא מתאימה לכמויות קטנות יותר עד עשרות או יחידות בודדות ולא מתאימה לכל מוצר (כי ההדפסה עוברת בחום גבוהה למוצר). באמצעות הדפסת סובלימציה ניתן להדפיס על בד באיכות גבוהה ועם פוטנציאל התאמה בלתי מוגבל.

הדפסת משי – אחת הדרכים הנפוצות להדפסה על מוצר פרסומי היא הדפסה על משי. על ידי דפוס משי אפשר יהיה להדפיס על כלי כתיבה למיניהם (עטים ממותגים), הדפסות על כוסות ובקבוקים, פאנלים, מתכת ועוד החיסרון הגדול מוגבל לצבע עד 2 צבעים.

דפוס טמפון דומה להדפסת משי אך מתאים למוצרים שטוחים או מקומרים ופחות לבדים תיקים וכו'.

מתנות מודפסו

שירות הדפסה על מוצרים יוכל לספק מגוון של מתנות שהן הרבה יותר מקוריות ממה שאנחנו רגילים להעניק וגם יותר אישיות.

כיצד הדפסה יוצרת בשורה שיווקית?

 שירותי הדפסה כאמור משרתים את כולם, לרבות בתי עסק שעושים בהם שימוש תדיר. על ידי בידול ומיתוג של בית העסק, המוצר הופך לשגריר מהימן ושיווקי גם מחוץ לכותלי בית העסק. את המוצרים והמתנות השונות יעניק בית העסק ללקוחות קבועים במועדים שונים כמו, אירוע עסקי, כנס, תערוכה, השקה וכדומה. לדוגמא, בכנס חברה, יקבל כל לקוח מתנה של דיסק און קי ממותג עם שם העסק או החברה. השם יתנוסס לו בכל פעם שהלקוח יעשה בו שימוש וכך הוא יחדור לו לתודעה, עד שברגע שיזדקק לשירותי החברה, לא יהסס מלפנות אליהם. אולם, השיווק לא מסתיים כאן, אלא ממשיך להיות מופץ בצורה הרבה יותר פסיבית, כשלקוחות של לקוחות, יתעניינו וישאלו אודות הדיסק און קי, או מי זאת אותה חברה שהשם שלה טבוע במוצר, כך למעשה ייוצר לו שיח מתגלגל אודות החברה, מבלי שום שימוש בשיווק אקטיבי.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il

 

 

Back to top button