צרכנות

הכירו את חיים טולדנו – מי הוא ואיך TOYGA מתחברת לעולם החדש

עולם הדיגיטל שכולנו חיים בו הוא עולם מהיר, עם שפע מידע ועם דחיית סיפוקים שכמעט ושואפת לאפס. אנשים רוצים תשובות כאן ועכשיו וזה נכון לכל תחום מתחומי החיים – צרכנות וקניות, כסף ופיננסים, חיי השגרה, קריירה ועבודה.

רשת האינטרנט הביאה למהפכים אמיתיים בשלל תחומי עניין ועיסוק ואחד מהם הוא הנגשת המידע אודות השקעות ושימוש נבון בכספים, הן בקנה מידה גדול ורחב והן עבור אנשים פרטיים.

מה שהיה בעבר ידוע אך ורק למי שהתעסק באופן מקצועי בתחום – ידוע היום גם לאנשים ממוצעים והם יכולים לנצל את המידע הזה לתועלתם ולמציאת האפיקים המתאימים להם לצורך יצירת רווחים. כעת מוטלת עליהם האחריות לבחור את מקורות המידע ואת אנשי המקצוע שילוו אותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

האיש הנכון בנושא הנכון

מר טולדנו הוא איש מקצוע מוכר ומוביל בעולם הכספים, הכלכלה והפיננסיים, עם ידע עשיר ומגוון גם בכלכלה המקומית של ישראל וגם בשווקים שונים מרחבי העולם, כאלה שיש להם השפעה גם על המשקיע הישראלי. טולדנו בעל כושר הבחנה וניתוח מדהימים והוא כבר הספיק והצליח להביא תובנות מעניינות תוך כדי שהוא החלוץ, הראשון שמעלה אותם על הכתב או משמיע אותן באוזני הקהילה המקצועית הבינלאומית. בנוסף לכך – ההבנה שהפער הגדול בין היחס של בתי ההשקעות הגדולים או בתי העסק והרשתות כלפי האזרח (או הלקוח) הקטן – הוא פער שחשוב מאד לגשר עליו ולכן לקח על עצמו מר טולדנו משימה – הנגשת המידע, ליווי וסיוע לאזרחים מן השורה ו-וידוא שהכל עובר ומועבר בגובה העיניים.

 

עם הזמן הולכת וגדלה ההערכה המקצועית שיש כלפי חיים טולדנו בקהילה המקצועית של נדל"ן, שוק ההון ועולם הפיננסים. כעת ידוע מעל לכל ספק שמדובר באדם משכמו ומעלה שידע לפרש ולבאר תובנות חשובות הרבה לפני כולם ויתרה מכך – ידע איך לסייע ללקוחות שלו לעשות שימוש לתועלתם בתובנות אלה. כיום דבריו הפומביים נלקחים בחשבון בעת קבלת החלטות או ביצוע פעולות בכספים בכל קנה מידה ומאמרים או כתבות פרי עטו נקראים בקפידה ובתשומת לב יתרה. במילים אחרות – כדאי מאד לעקוב אחרי פרסומיו וכך להיות תמיד Up to Date בכל נושא ובכל תחום.

רוצים לקרוא עוד?

 

חברת טויגה מציגה טכנולוגיה פורצת דרך

חברת טויגה מדיה בע"מ היא חברה מובילה וגם ותיקה שבזכות טכנולוגיות ייחודיות מביאה את כל המידע הדרוש אודות שוק ההון היישר אל הלקוחות שלה. בחברות כאלו מועסקים אנשי מקצוע שמתעדכנים כל הזמן בחדשות ובהשלכות של נושאים גלובליים על ההשקעות והמסחר של לקוחות החברה ומעבירים בזמן אמת כל בדל מידע מהותי ובעל השלכות. בחברה אימצו פתרונות טכנולוגיים שונים ומגוונים אשר מתייחסים לעולם החדש, מה שמאפשר ללקוחות החברה שקט נפשי, מידע זמין ומעודכן וחוויית שירות שהם לא יכולים לקבל בשום מקום אחר.

הידע של מומחי טויגה חוצה גבולות והשירותים שהיא מעניקה הם מהטובים בשוק. יתרה מכך – קהל רחב יכול כעת להבין יותר, ויכול להכיר צוותים מקצועיים אשר יכולים ע"פ הצורך לתת את המענה הנכון בזמן הנכון.

 

כדי להשקיע נכון  צריך לדעת לבחור נכון

אין זה פשוט לקום בוקר אחד ולהחליט שזה הזמן להתחיל להשקיע בשוק ההון. מדובר בהחלטה לא פשוטה שיש לה השלכות על חייו של כל אדם, הן בטווח המיידי והן בטווח הארוך. הפתרון – קבלת סיוע של אנשי מקצוע מהתחום, בקיאים בו ואפשר לסמוך עליהם שיסייעו בקבלת ההחלטות המושכלות הנכונות ביותר.

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח