בריאותמבזקיםסרטונים

מדהים – סיפורה של מגיפה: וירוס הקורונה

גל שלו, תושב מרכז הארץ בן 40 ואב לילדה בת 3 פתח לפני כשלושה וחצי חודשים, ערוץ יוטיוב וקבוצות טלגרם ובהם הוא משתף את אלפי העוקבים שלו במידע הרחב שאותו הוא אוסף ממקורות רבים בארץ ובעיקר בעולם שנושאו העיקרי הוא – וירוס הקורונה COVID19.

גל שלו

בקטע הווידאו הראשון שלו ב-4 בפברואר מספר גל כי קיבל את ההחלטה כאב מודאג ומתוך רצון להביא לידיעת הציבור את מה שהוא יודע על התפשטות הנגיף מתוך המחקר שהוא מבצע שמסתכם בשעות רבות בכל יום.

כעת, אנחנו מזמינים אתכם לצפות בסרטון מדהים המביא זוויות שונות ומידע שאותם לא תמצאו בכלי התקשורת. חצי שעה שמסכמת חודשים של מחקר ומידע – צפייה מהנה:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

10 תגובות

  1. היי גל
    מדוע אין אפשרות לראות דגומנטציה של הדברים שאתה מראה אותם?

  2. קשקשת מיותרת , תיאוריות וניחושים , שום דבר לא מבוסס. נראה יותר כמו אגדה לילדים , בטוח שמרוב בירבורים לבסוף ירדמו.

  3. חזק ואמץ. יישר כח על הזמן המאמץ והרצון להביא לנו את הצד הנסתר של הפרגוד. מי יתן וננצח הכל אמן.

  4. כתבה טובה ומענינית,מלחיץ ומדאיג מאוד חייבים להתעורר כל העולם קמים לנו היטלרים בלי סוף
    מסריח ומרקיב כואב על הניסיונות באפריקה על ילדים ומבוגרים והתוצאות האיומות שנקרו בדרך ,פחד זה מה שעובר לי עכשיו וכבר הרבה זמן חוסר אמון מוחלט בכל המערכת

  5. ממש לא סרטון מטופש. כל העולם כבר מבין שאין פה כלום ושום דבר, הכל פייק אחד גדול בחסות מנהיגים מושחתים וכלי תקשורת שרק הרייטינג מעניין אותם. מעניין שיש מדינות עם עשרות מיליוני בני אדם כמו מצרים למשל שיש שם 80 מיליון איש ורק 400 מתים. ולא רק מצרים כמעט רוב המדינות במזרח התיכון ובאפריקה. יש כאן מזימה ברורה של מדינות מסוימות בעולם בעיקר באירופה ובאמריקה. תשמע רופאים שמדברים שם על זיוף המספרים, זה לא סתם אנשים. בהתחלה פחדנו כי לא הכרנו באמת מה זה אבל עכשיו הבלוף התגלה זה עוד וירוס והרבה יותר חלש משפעת. בטוח במיליון אחוז שכל מי שמת בישראל, היה עדיין מת גם אם היה חוטף שפעת רגילה. כך לדוגמא את צה"ל יש עשרות חולים כולם במצב קל מאוד… אפילו החרדים שלא שמים פס על ההנחיות אין שם לא מאות ולא אלפי מתים. בקיצור כל אחד שיסתכל מה קורה ויאמין למה שבא לו – אל תקנו את החרטא שמוכרים לכם!

  6. מדובר בסרטון מטופש, הממחזר תיאוריות קונספיראציה שהופרכו זה מכבר.
    ממליץ לדורון גבאי ואנשי מיבזקים לבדוק את מה שהם מעלים כאן, סרטון כזה מטיל צל על האמינות של האתר והתכנים שלו.

  7. באמת סרטון מדהים. מראה עד כמה העולם הזה הוא שקר וכמה מנהיגים בעולם הם רעים. מעניין אותם רק כסף ושליטה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח