פוליטי / מדיני
דיכטר: העותרים בבג"ץ, חבורת מתוסכלים שהפסידו בבחירות

סגן שר הביטחון וראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר אמר הבוקר (רביעי) לרזי ברקאי בגלי צה"ל בנוגע להקמת הממשלה: "נבחרתי לעשירייה הראשונה בליכוד בידי 130 אלף מתפקדי הליכוד. אני מאמין שרה"מ נתניהו, מתוך רצון להיות הוגן כלפי המתפקדים שבחרו אותו לראשות הליכוד וגם אותי בעשיריה הראשונה, יכבד את הבחירה שלהם וגם את הניסיון שלי."
ביחס לעתירות בבג"ץ נגד ראש הממשלה וההסכם הקואליציוני אמר סגן השר דיכטר כי "בג"ץ נכנס לנישה לא לו. לא הייתה שום סיבה שסוגיה פוליטית תידון בבג"ץ. העותרים, חבורת מתוסכלים שהפסידו בבחירות, חשבו שהם ניצחו באמצעות גנץ ואז פתאום ראו שמושיעם חובר לנתניהו כדי להוביל את המדינה ל-3 שנים יציבות יותר. ופתאום הוא הפך למושמץ. מי שלא הולך בצלמם ובדמותם מיד הופך למוקע ומושמץ. זו חרטא דמוקרטיה".
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 9
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה