חדשות הארץמבזקים

מחאת הדגלים השחורים: מחר נפגין מול הכנסת ומעון רה"מ בבלפור

מארגני מחאת הדגלים השחורים הודיעו הערב (רביעי) כי יפגינו מחר בשעה 14:00 מול הכנסת ובשעה 16:30 יקיימו הפגנת ענק מול מעון ראש הממשלה בבלפור.

"זה היה יום עצמאות מוזר. מישהו הרגיש באמת עצמאי כשהוא היה נעול בבית? מדינת ישראל חוגגת 72 שנות עצמאות וניצבת אל מול איום ממשי מבית", אמרו המארגנים וציינו כי "ראש ממשלת מעבר שלא נבחר ונכשל שלוש פעמים בהרכבת ממשלה שולט מעל שנה. הוא נאשם בפלילים ומנסה בשארית כוחותיו להיחלץ ממשפט ולשם כך, חותר לריסוק הדמוקרטיה.

בצורה בלתי נתפסת סיעת כחול לבן הפכה את עורה והפכה למשתפת פעולה עם כוחות הדיקטטורה. תחת אצטלה של "אחדות" מזוייפת בשל "שעת חרום" כביכול (כבר מעל חודש הם ממהרים להקים ממשלת "חרום") הם גיבשו הסכם קואליציוני הרומס את חוקי היסוד בגסות ומהווה תמרור המצביע בדיוק לאן דרכה של הממשלה המתגבשת: חקיקת חוקים אנטי דמוקרטיים, החלשה נוספת של הכנסת ובתי המשפט, דחיה ואף ביטול משפטי נתניהו, מניעה של פתיחת חקירות בענייני הצוללות והמניות ומניעה של הקמת ועדת חקירה למחדלי הקורונה." אמרו המארגנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הם הדגישו כי "בצעד חסר תקדים ומביש מקדמת מחר הכנסת חקיקה מהירה, ללא דיון מעמיק, ומובילה עוד צעד להחלשת הרשות השופטת וביסוס הדיקטטורה. אז מחר, יום חמישי בשעה 14:00 נפגין מול הכנסת – נעצור את החקיקה ונקרא לחברי הכנסת לצאת בהצהרה רשמית כי לא יתנו יד להפרת צווי בית משפט בישראל ! אפשר גם אחדות בלי שחיתות ! והגבלת כהונת רוה״מ לשתי קדנציות !"

"בשעה 16:30 נקיים הפגנת ענק מול מעון ראש הממשלה בבלפור – נבהיר לו שאנחנו נחושים ולא נוותר עד שייחקר ויישפט על פי חוק וצדק. ב- 10.5 חוזרים בתי המשפט לתפקוד מלא וב- 24.5 אמור להיפתח המשפט – אנחנו נוודא שזה יקרה – שוויון בפני החוק ! די להסתה !!!!" ציינו מרגני המחאה והדגישו כי "ההפגנה בשמירה על הנחיות תקנות ובטיחות קורונה".

ארכיון. צילום: "מחאת הדגלים השחורים"

8 תגובות

  1. כל מי שרוכב על כתפיו ראש צלול עם ראיה נכונה של המצב חייב להגיע להפגנה . וכל מי שיכול פיזית להגיע היום שיגיע!

  2. שמאלנים חולניים זה שאתם מוגבלים לצאת מהבית זה בשביל לשמור עליכם ועל יקיריכם אגואיסטים כפוי טובה! לוזרים נמאסתם עלוקות מוצצי דם שונאי ישראל יאללה תעופו לנו מהעיניים צאו לנו מהוורידים תאכלו קש ותעברו לעזה לאבו מאזן!

  3. מרוממת את העם ומאחדת את המדינה .האחדות יום בו ייחלנו לו .
    רוממות העם גבהה .
    יום חג לנו .

  4. גנץ בגד ורימה את בוחריו מנציח שלטון מושחת ומי יודע הניח את "אבן הפינה" לחורבן בית שלישי

  5. מגוחך. כאשר מעל דוכן הכנסת משבחים טרוריסטים. הייתי אומרת דמוקרטיה במיטבה. מספיק עם השחור הזה. חכו שתחלוף המגפה ואז השתוללו ללא מעצורים. רצוי בצורה בוגרת ועניינית.

Back to top button