בריאותטכנולוגיהמבזקים

CoronApp – משרד הבריאות השיק אפליקציה בנושא הקורונה

משרד הבריאות, בשיתוף פעולה עם חברת בילונג לייף, העלו לאוויר היום אפליקציה למידע ותמיכה על נגיף הקורונה – CoronApp.

האפליקציה כוללת הדרכה לאופן ההתגוננות בפני וירוס הקורונה, הודעות ועדכונים שוטפים ישירות מחמ"ל משרד הבריאות, מסלולי חשיפה לקורונה, דיווח על בידוד בית, הדרכה לגבי אופן השהייה בבידוד וקהילות לתמיכה וחיזוק החוסן.

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בילונג לייף הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם לניהול מחלות. ברשת חברים מאות אלפי חולים עם קבוצות לסיוע בניהול המחלה. כעת עם שיתוף הפעולה עם משרד הבריאות הפלטפורמה של החברה משמשת את המשרד לתכלול המידע הרחב שמפרסם המשרד, להדרכה ולסיוע בהתמודדות עם החשיפה לנגיף הקורונה.

אסתי שלי, מנהלת בריאות דיגיטלית במשרד הבריאות אמרה כי "כלים דיגיטליים הם חלק בלתי נפרד מהיכולת להתמודד עם התפרצות הנגיף בישראל. משרד הבריאות עושה מאמצים לשתף פעולה עם האקוסיסטים החזק של חברות בריאות דיגיטלית שקיים בישראל. אני רוצה להודות לחברת בילונג על ההירתמות המהירה ושיתוף הפעולה ההדוק איתנו."

אלירן מלכי, מנכ"ל בילונג אמר כי "הדחיפות בעצירת ההתפשטות וההדבקה של נגיף הקורונה, מחייבת את כולם להירתם ואנחנו גאים שנעשה שימוש ביכולות הטכנולוגיות שלנו למאבק זה לטובת הציבור הרחב והציבור בבידודי בית. ברצוני להודות לצוות המדהים של משרד הבריאות, שפועל ללא לאות מסביב לשעון בכדי לתת מענה הולם יעיל ואיכותי לציבור תוך אימוץ יכולות וטכנולוגיות חדשניות ועוד שיתווספו בקרוב."

קישור להורדה בחנויות: להורדה מאפל / אייפון   |  להורדה גוגל / אנדרואיד

2 תגובות

  1. למה אפליקציה כזו צריכה הרשאה לגשת לאנשי הקשר
    לתמונות
    ובעצם כמעט לכל ההרשאות שקיימות?
    חשוד ביותר

Back to top button