מבזקיםפוליטי / מדיני

סקר מנדטים: לראשונה הליכוד פותח פער, גוש הימין מתחזק

בסקר של רדיו 103fm שנערך אמש (שלישי) על ידי מנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס ובו השתתפו 510 נשאלים בני 18 ומעלה המייצגים את האוכלוסייה הבוגרת בישראל, רושם הליכוד לראשונה, יתרון של שני מנדטים על כחול לבן.

איילת חסון, הביאה את תוצאות הסקר בתכניתה 'שבע תשע' עם גולן יוכפז, חמישה ימים לפני הבחירות. על פי הסקר לליכוד 34 מנדטים, כאשר שני מנדטים מתחת – כחול לבן עם 32, לראשונה לאחר שבמשך כל התקופה, הסקרים הציגו בעקביות יתרון למפלגת כחול לבן בראשותו של ח"כ בני גנץ.

גם במפת הגושים נרשם יתרון, כאשר לגוש הימין בראשות בנימין נתניהו – 57 מנדטים לעומת 55 לגוש השמאל-מרכז בראשות בני גנץ, הכולל בתוכו גם את הרשימה המשותפת. לשני הגושים אין עדיין 61 מנדטים ועל פי תוצאות הסקר אף אחד מבין השניים לא יוכל להרכיב ממשלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

לשאלה מי לדעתך מתאים יותר לכהן כראש ממשלה? 44 אחוזים מהנשאים השיבו שבנימין נתניהו מול 35 אחוזים בלבד לבני גנץ. יש לציין כי 21 אחוזים מהנשאלים, לא השיבו על השאלה או השיבו כי אף אחד מבין השניים לא מתאים לתפקיד.

 

כאמור, על פי הסקר המלא, הליכוד עם – 34 מנדטים, כחול לבן – 32, הרשימה המשותפת – 14, העבודה-גשר-מרצ – 9, ש"ס, ימינה וישראל ביתנו – כל אחת עם 8 מנדטים ויהדות התורה עם 7 מנדטים. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. בסקר ישנו נתון חשוב נתון נוסף והוא שיעור הקולות הצפים שעומד על 11 וחצי אחוזים מהנשאלים שציינו כי טרם החליטו למי יצביעו בבחירות שהתקיימו כאמור בעוד חמישה ימים.

 

האזינו לתוצאות המלאות

 

המשתתפים הם חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט (פניה להשתתף בסקר נשלחה ל-3,578 חברים בפאנל). טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.4 אחוזים.

תגובה אחת

  1. לא ללכת שולל אחרי קשקושי הסרק של הסקרים. ביום הבחירות, קמים כאיש אחד, כל נאמני ארץ ישראל, עם ישראל ומסורת ישראל ובע"ה מצילים את מדינת ישראל מכליה. איש בל ישחית לריק את פתק ההצבעה שלו על מפלגות שלא תעבורנה את אחוז החסימה.
    בשם השם נעשה ונצליח.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח