מבזקיםפוליטי / מדיני

בני גנץ: ערב עצוב למדינת ישראל ולאזרחי ישראל

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ התייחס הערב (שלישי) לתחילת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שנקבע ל-17 במארס ואמר כי "זהו ערב עצוב למדינת ישראל ולאזרחי ישראל."

"גם לי כאזרח זהו ערב עצוב ברמה האישית." אמר גנץ והוסיף, "יום לאחר השבעת הכנסת, ב-17 במארס, נתניהו יתייצב למשפט פלילי. ב-17 למארס: נגמר המנדט ומתחיל המשפט. נתניהו יעסוק אך ורק בעצמו. הוא לא יוכל לדאוג לאזרחי ישראל."

"כרמטכ"ל לשעבר אני יודע היטב שראש ממשלה חייב להקדיש את כל כולו לנושאים החשובים ביותר למדינה." הדגיש גם וציין כי "הוא חייב להיות פנוי, ממוקד וחף מכל אינטרס אחר. אתם הייתם רוצים רמטכ"ל שהולך לבית משפט? וראש ממשלה שהולך למשפט?"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נתניהו הולך למשפט, ואנחנו נמשיך מכאן. נדאג לביטחון, לבריאות, לחינוך ולשאר ענייני המדינה התקועים, לאחר שלוש מערכות בחירות. ובזבוז של שמונה מיליארד שקל. אנחנו ננצח ונוציא את ישראל לדרך חדשה." אמר גנץ.

6 תגובות

  1. זה כבר מזמן לא ימין או שמאל. זה ציבור מטומטם שרוצה שיחרבנו עליו ורצוי שרק ביבי.

  2. עצוב לאזרחי ישראל שמי שמתיימר להציג אלטרנטיבה … הוא סתם חמור המהלך בני חותא.. שאינו מסוגל לענות תשובה פשוטה למראיינת… שאפילו לה הוא מקריא תשובות את מה הכתיבו ורשמו על כף ידו… בהיותו בגיר חשף את ערוותו לפני ילדות, רמטכ"ל של ברירת מחדל לא כשיר לתפקידו. לא הצליח באזרחי לנהל חברה למרות ניסיונות חברו אלשייך להעניק במרמה עסקה תפורה על חשבון הציבור…. ועוד מנסה להלך אימים על כלנו שנתניהו שתפרו לו תיקי רבים.. אינו כשיר לנהל מדינה…. והוא הפתי יצילינו…

  3. דבר אחד עצוב איך איש כמוך היה רמטכל? איך.
    לנו עצוב מאוד לא התאריך הרדיפה שרדפו את ביבי הגאון האיש שמגיע לו להוביל את המדינה שלנו. ולא רופס כמוך שמגמגם וקורא מכף היד שליפים

  4. סיפור עצוב לך גנץ.
    אנחנו נשמח מאוד שביבי שוב ירכיב ממשלה. ואתה לך להיבדק, בבית חולים. המצב שלך לא מזהיר.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח