חדשות הארץמבזקים

ראש המוסד לשעבר מזהיר: "יגאל עמיר פרק ב', מסתובב כבר בינינו"

ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט הזהיר היום (שבת) מפני רצח פוליטי נוסף שעלול להתרחש. בציוץ שפרסם בעמוד הטוויטר שלו כתב שביט: "כשקוראים את עיתוני סוף השבוע, וכמי שחווה את התהליך שסופו היה רצח של ראש ממשלה בישראל, איננו יכול שלא להרהר באפשרות, שיגאל עמיר פרק ב', מסתובב כבר בינינו. ראו הוזהרתם!".

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו תקף את המשטרה על חוסר הטיפול בנושא ואמר בתגובה לדבריו של שבתאי, "אני מקבל איומים לרצח על חיי כמעט כל יום, שולח למשטרה ולא מקבל שום מענה. תודה על ההירתמות שלך!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא…..הקיצוניים הפעם הם השמאלנים שעלולים לרצוח את ראש הממשלה….ואיך לא? כל יום שומעים רק הסתה ושנאה נגדו מהפוליטיקאים הארורים.

  2. מי שמתסיס מעלה את הסיכוי לרצח ואלימות.
    המצב היום הפוך. אז היו הפגנות נגד ראש הממשלה יצחק רבין. היום זה הפוך והשלהבת נמצאת אצל המפגינים.
    כלומר קיצוניים יהיו מוכנים לרצוח למען מר ביבי.
    אבל מר ביבי שוב לא מכבה את הלהבות.
    והמפגינום שולחים חיצים לכל עבר…..
    רהמ לשעבר אהוד אולמרט לא השתמש והפעיל תומכים ואזרחים כשכפצ למענו.שם את המפתחות ונתן למדינה להמשיך. מה כן אני עד היום חושב שאולמרט הורשע בעל כורחו כי בפרקליטות ובהמש לא יושבים מלאכים. במקרה של ביב דוקא כן אני חוש שהוא אשם ועבריין ומעבר לכך…

  3. כאשר יריבים פוליטיים משוחחים , בסיגנון מכובד , יש להניח שיקרינו על האזרחים היריבים , גם מצבים של ויכוחים פחות תוקפניים וצעקניים .

Back to top button