מבזקיםצרכנות

הגשם כבר פה – רעיונות בילוי לכל המשפחה בחודשי החורף

גשם, קור וסערות לא אמורים לפגוע בזמן האיכות המשפחתי שלכם. מחפשים לאן להגיע עם הילדים? הנה 6 הצעות שכדאי להכניס לרשימת המועדפים

החורף בישראל נחשב סולידי ביחס למדינות אחרות בעולם. עם זאת, דווקא העובדה שמדובר על מדינה עם אקלים חם וים תיכוני הופכת את חודשי החורף בישראל למאתגרים. בין היתר, מי שמרגישים את זה הכי טוב הם הורים לילדים שצריכים לעשות שינויים ברשימת הפעילויות המועדפות שלהם.

אבל החדשות הטובות הן שגם גשם, קור וסערות לא באמת אמורים לבוא על חשבון זמן איכות משפחתי עם הילדים. מחפשים רעיונות לימים חורפיים במיוחד? הנה 6 הצעות:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  1. חדרי בריחה

חדרי בריחה זוכים להצלחה כי הם מאפשרים להורים להגיע רק עם הילדים ובלי צורך בשום סוג של הכנה מוקדמת אחרת. מהרגע שבו נכנסים לחדר והדלתות נסגרות, כל שנותר הוא לעקוב אחר ההנחיות כדי לנצח את השעון ולהפוך את התחרות לחוויה בלתי נשכחת.

  1. באולינג

משחקי באולינג מתאימים לטווח רחב של גילאים וברוב המתחמים יש קפיטריות, משחקי וידאו צמודים ועוד המון אטרקציות צבעוניות. ילדים קטנים במיוחד יכולים להשתעשע בזמן שבני הנוער והמבוגרים משליכים את הכדור אל המסלול, מה גם שמומלץ לקנח את הערב בארוחה קלילה כדי לחזור הביתה שבעים ומרוצים.

  1. הצגות תיאטרון

הרבה הורים מנצלים את החורף על מנת לצבור חוויות תרבות משותפות עם הילדים שלהם. בהקשר הזה, ההמלצה הכי טובה היא למצוא הצגות תיאטרון שמתאימות לגיל הילדים ולוודא שגם הנושא עולה בקנה אחד עם תחומי העניין שלהם. במידה ומתלבטים בין האפשרויות, ניתן לקבל המלצות מהורים אחרים בגן או בבית הספר ולקרוא ביקורות וחוות דעת באתרי האינטרנט או ברשתות החברתיות.

  1. קירות טיפוס

פעילות מהסוג של קיר טיפוס מעייפת את הילדים ומאפשרת להם לפרוק אנרגיה. הקירות מתאימים גם כן לגילאים שונים בהתאם לדרגת הקושי ואפשר לראות סרטונים ותמונות כדי ללמוד על הטכניקה. במידה וההורים מרגישים מוכנים לכך, הם יכולים להצטרף בעצמם לחוויית הטיפוס ועל הדרך לשרוף כמה קלוריות מיותרות.

  1. מתחמי קפיצה וטרמפולינות

מתחמי קפיצה וטרמפולינות כאילו הומצאו עבור ילדים בחורף. המקום עצמו סגור, מאובטח ובטיחותי וכל ילד יכול למצוא לעצמו את הטרמפולינה המועדפת. אחרי שממצים את הקפיצה למעלה ולצדדים, אפשר לעבור לפעילויות נוספות כמו כדורסל וכדורעף ולעשות את הכל תוך כדי ריחוף באוויר.

  1. סרטים בקולנוע

אי אפשר לדבר על רעיונות בילוי לכל המשפחה בחודשי החורף בלי להזכיר את בית הקולנוע. הבילוי הקלאסי ממשיך לשמור על מעמדו, בין היתר בזכות מבצעים משתלמים על כרטיסי יס פלאנט 1+1 ורשימת סרטים שרק משתבחת מדי שנה. רוצים לברוח לעולם אחר, גם כשבחוץ גשום וסוער? הנה הפתרון שחיפשתם.

Back to top button