חדשות חוץמבזקים

לתושבים נמאס: קשרו את ראש העיר לטנדר וגררו אותו ברחובות

המקרה החריג שאירע בעיירה המקסיקנית לאס מרגארטיס שבדרום מדינת צ'יאפס תפס כותרות ברחבי העולם וסרטון שהתפרסם ברשתות החברתיות הפך לוויראלי מאוד בשעות האחרונות. ראש העיר נחטף על ידי תושבי המקום ממשרדו, נקשר לטנדר ונגרר ברחובות העיר.

כך יעשה לאיש אשר לא עמד בהבטחותיו. אם בישראל היו מענישים כך את הפוליטיקאים כנראה שמעט מאוד היו מצליחים להינצל מסיבוב כזה כשהם נגררים על האספלט בעיר. כולנו מכירים את זה ולא יהיה מוגזם להגיד שאפילו כבר התרגלנו – קוראים לזה "הבטחת בחירות".

לתושבי לאס מרגארטיס כנראה שממש נמאס מראש העיר, חורחה לואיס הרננדז שלא מקיים את הבטחותיו מקפיין הבחירות שלו והחליטו לעשות מעשה, קיצוני לכל הדעות. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים עשרות מתושבי העיר השתלטו על בניין העירייה, "שלפו" את ראש העיר ממשרדו והובילו אותו אל מחוץ למבנה. שם קשרו את ידיו לרכב טנדר וגררו אותו ברחוב סנטה ריטה בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נדרשו עשרות שוטרים כדי לעצור את הרכב ולחלץ את ראש העיר הרננדז שאמר שיגיש תלונה בגין חטיפה וניסיון רצח. עד כה המשטרה עצרה 11 חשודים במעורבות במעשה.

עוד דווח בתקשורת המקומית כי לא מדובר באירוע יחיד בו תושבי העיר לוקחים את החוק לידיהם ופועלים כנגד ראש העיר. לפני ארבעה חודשים, קבוצה של מספר גברים נכנסו אל משרדו של ראש העיר ומשלא מצאו אותו במקום, הרסו את המשרד.

בנוסף צויין כי ראש העיר הזה בעצמו, חורחה לואיס הרננדז נעצר אף הוא במהלך קמפיין הבחירות לראשות העיר בחשד שהשתתף בקטטה אלימה עם תומכי מועמד מתחרה. הוא שוחרר מחוסר ראיות.

4 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח