בידורמבזקים

בתו של אייל ברקוביץ': "אבא הרס את המשפחה, לא אסלח לו"

רגע לפני כניסת צום יום הכיפורים, בקטע וידאו שפורסם אתמול (שני) לראשונה באתר Ynet על ידי העיתונאי רן בוקר, מתוך תוכנית הדוקו-ריאליטי "גולסטאריות" (שנוצרה והופקה על ידי סוכנות ADD) שתעלה ב-HOT בחודש הבא, ממררת בבכי לי ברקוביץ' ומספרת בכאב על הרגע שבו החליט אביה, שחקן הכדורגל לשעבר ומגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ', לעזוב את הבית לאחר שהודיע לאמה כי יש לו מישהי אחרת.

לי מספרת כי ההודעה של אביה נחתה עליה כרעם ביום בהיר, "אבא שלי הוציא כתבה שבה הוא מספר בעצם על הגירושים מאמא שלי והפרידה, והוא מספר גם על הקשר שלי ושלו" מספרת לי ומתוודה, "אבא שלי זו נקודת החולשה שלי, לגמרי. זו הנקודה הכי הפגיעה שלי. כשאני מדברת עליו תוך שנייה אני בוכה. אני ואבא שלי לא פתחנו את הנשוא הזה עד היום, אז נורא הפתיע אותי פתאום לראות שהוא כתב שהוא מצטער על הבגידה ומצטער על הפרידה ומצטער על הגירושים, מצטער על מה שהוא עשה לאמא שלי."

לי משחזרת את אותו הרגע שזעזע את עולמה ומספרת כי "זה קרה לפני כמעט 4 שנים, הוא הושיב אותי ואת אמא ופשוט אמר לנו שיש לו מישהי. זה בא ככה ביום בהיר, בלי שום הודעה מוקדמת כל מה שחשבתי שמושלם בנו ברגע אחד הפך להיות לכלום. אני פתאום צריכה לתאר את אבא שלי עם מישהי אחרת? מה? שבוע לפני שזה קרה ישבתי במיטה ואמרתי, 'המשפחה שלי מושלמת, מה יכול לקרות?' ואלוהים החזיר לי כאילו, בדיוק שבוע אחרי זה – בום, התפוצץ. הרגשתי פשוט שבאמת העולם שלי נופל. היינו משפחה מושלמת. זה בא משום מקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
לי ברקוביץ' עם אביה אייל. צילום: מתוך אינסטגרם

לי ממשיכה לספר כי "ברגע שזה קרה אבא שלי עזב את הבית ואני לא דיברתי איתו חודשיים. הייתי בצבא והוא פשוט היה מתקשר אליי כל יום. היה מחכה לי מחוץ לבסיס וזה עדיין לא עזר. כל פעם הוא היה מתקשר, ישר הייתי מנתקת. הוא היה מחכה לי מחוץ לבית והיה אומר לי 'בבקשה לי תני לי להיכנס', פשוט לא הייתי מסוגלת". אז לי מתפרצת בבכי קורע לב ומוסיפה, "פשוט ברגע אחד כאילו אני לא רוצה לראות אותו. הבנאדם שהכי קרוב אליי בעולם הופך ברגע אחד להיות הכי רחוק ממני."

לי משתפת גם בחוויה שלה עם ההתמודדות של אמה שלך בעקבות המקרה וסיפרה, "פתאום לראות אמא חלשה, בקושי אוכלת, בקושי ישנה, פשוט נשברת לי."

"כן, אבא שלי הרס את המשפחה, אני לא אסלח לו. אני יכולה לסלוח לו על האקט, אנשים כן עושים טעויות. אבל זה שהוא הרס לי את המשפחה והרס את מה שחשבתי שהוא מושלם, לא – על זה אני לא אסלח" אומרת בכעס.

בהמשך, לי מספרת כי כל העניין התקשורתי סביב הנושא האישי, המשפחתי שלה היה לא קל לה בכלל להתמודדות, "זה היה מעצבן. כולם יודעים את הסיפור. כולם יודעים הכל. זה היה פשוט נורא, ממש. כאילו הוא מחכה לי מחוץ לבית ויש צלמים, אין בכלל פרטיות. להתמודד עם זה בגיל הזה – זה לא קל. בטח כשכולם יודעים מה קורה, שאנשים באים ומספרים לי מה היה, ואנשים שומעים ויודעים לפניי עם מי הוא ניהל את הרומן ומספרים לי, זה קשה. פתאום כל המדינה מחטטת לי בחיים. אנשים שאני בקושי מכירה, באים ומתקשרים אלי, אלף טלפונים ואלף שיחות מאנשים, פשוט זה הפך להיות ממש נושא השיחה היומי של חיפה. זה כאב לי. זה ממש כאב לי" אומרת ברקוביץ'.

"תמיד החיים שלי באור הזרקורים. כל דבר שאבא שלי עושה משפיע על המשפחה. הוא מקבל כרטיס אדום, זה משפיע עליי. אבל לקחתי את זה ממש אישית, אמרתי לעצמי 'בואנה הוא אשכרה שיקר לי כל השנים האלה', כל השנים האלה אני באמת האמנתי שאנחנו משפחה מושלמת ובסוף אנחנו המשפחה הכי לא מושלמת. מה הוא יגיד לי? שהוא מצטער? אני לא אסלח לו על זה". ברקוביץ מתמלאת שוב בדמעות.

לאחר 4 שנים כמעט מאז המקרה, לי מספרת על מצבה הנפשי כיום ועל איך הצליחה להתגבר על המשבר שהצליח לשבש את חייה, "הדברים המכוערים זה דווקא מה שבונה את האדם. באמת, אני הרבה יותר בוגרת ומכילה ולוקחת את החיים באמת אחרת, ממש. זאת אני. זהו".

צפו בווידוי המרגש של לי ברקוביץ' מתוך גולסטאריות (צילום: באדיבות HOT)

74 תגובות

  1. הייתי בסרט הזה. לא כפי שאתם מגיבים.
    עים הזמן כלם נפגעים. גם האבא האמא ובמיוחד הילדים. לא שווה לעשות זאת מתוך הרבה ניסיון. אני כותב. בהתחלה הכל וורוד.
    ובים רגע מבינים שכל העולם חרב. במיוחד כאשר יש ילדים בתמונה. הילדים לא ממש סולחים. ומרגישים זאת עים הזמן. לא ממליץ לאף אחד לעשות זאת. אל תהיו גיבורים. התוצאה לא משתלמת. בכלל.

  2. צודק יוסי הבעיה שיש אנשים שלא מבינים מה זה אהבה של ילדים להורים וכמה זה מצער אותם אז טיפש מקלל ומנבל

  3. למה דיבורים כאלה .בת הרא.זה מראה שאין לך מושג מה ילד מרגיש כשהורים נפרדים.זכותה לחשוב מה שהיא רוצה ולעשות מה שהיא בוחרת.הרגש מעל הכל .כל ילד רוצה במשפחה מאוחדת.

  4. בת חרא.
    זה לא עניינך זה עניין שלו ושל אמא שלך.
    את לא יכולה לשפוט אותו.
    את לא קשורה לנושא.
    זה אבא שלך הוא פגע באימא שלך לא בך.
    ילדה מפונקת מי את בכלל אז מה שהוא בגד.
    בשביל זה לא מוחקים אבא.

  5. מצער וכואב אבל החיים תמיד יותר מורכבים
    מאיך שאנו מנסים לצייר אותם ואנשים אינם מלאכים מאחל לך שתמצאי מקום להמשיך הלאה לא בהכרח למחול אבל לדעת לשמר
    את המשפחה ומה שעוד קיים וניתן להציל מהקשר

  6. לי יקירה, לדעתי זה לא המקום לפתוח את הנושא, תחשבי על עתידך.
    אם ככה את מדברת על אביך, מה תדברי על בן זוגך.
    נכון אבא שלך עשה טעות, והנה הוא מבקש סליחה ומחילה קבל עם ועדה.
    מן הראוי לשלוח לו ולעבור לסדר היום.
    כשמתפלשים ברפש זה מתיז בעיקר עלייך.
    חבל. תבני לך חיים מאושרים וטובים ללא הכפשות.
    אבא שלך אוהב אותך הכי בעולם וזה לפי מה שאת כותבת.
    אני לא מכירה אותו אישית רק מתוכנת הטלוויזיה.
    אף אדם לא מושלם.
    לפחות היה ישר וסיפר לכם בעצמו, ולא נתן למישהו אחר שיספר. תעריכי זאת. זה לא מובן מאליו.
    מאחלת לכם שתמשיכו להיות אב ובת בת ואב אוהבים ומכבדים אחד את השניה ולהיפך.
    כבדי אותו הוא אוהב אותך מאד.
    בהצלחה! 🙌🙌✍️💞🍎🍯🌺

  7. מה אתה עושה מאשים את הנשים. כל הבגידות איך שהן נראות. למה אחרי הנשואין שניהם נראים טוב .הגבר והאישה. יש באמת מצב שהבחורה התחתנה זהו היא כבשה אותו והוא שלה. .אבל היא לא מבינה שזה לא כך בכלל. היא צריכה תמיד להראות הכי טוב.היון יש יותר נשים מאשר גברים.רבים לא ממהרים להתחתן.כי לא רוצים את נטל הנשואין.זה להשתאבד לבית ולהביא ילדים..ממש מרגישים הדור הזה שיש עליהם נטל.זה לא ממש כך. היום אישה יוצאת לעבוד והנטל הוצאות לבית לא רק עליו.אבל הגברים היום מפונקים .לא רוצים את זה עוד כשיש להם בהישג יד כל בחורה .אז איך אומרים בגלל כוס חלב ימכרו את נפשם רק לוותר על רווקותם .זה מחיר יקר לדעתם.לכן דוחים את נושא נישואין. רוב הצעירים חיים בתל אביב. חיים את חיי הלילה חיי רווקות .חיים מושלמים.רואים בחורות 35 ומעלה עדיין לא התחתנו .גם גברים בני 39 ומעלה ועדיין רווקים.לדיתי נורא!

  8. לי.
    תבקשי מאבא שישמןר על מה שנשאר אפשר להיות מאושרים גם כך ולפעמים יותר .
    מנסיון.

  9. יצאת גבר! יש מלא גברים עם מאהבות כל חיי הנשואים שלהם ומפחדים לעשות את זה.
    עדיף שהיתה שומעת את זה ממשהוא אחר??
    הייתה נגמרת לגמריי..
    יש סיבה לבגידה נשים תסתכלו על עצמכן!
    אפשר למנוע שלא יקרה לא לבכות אחרי.

  10. איל. תילמד מהילדים של איל גולן לא מלכלכים על אבא……. כניראה אתה קמצן חחחח מה הילדה שלך הלכה לגולדסטאר שם אומרים הכול כמו יוסי סיאס חחחח פותחים הכול וידוי….. עכשיו ניראה את האגו שלך בתוכנית אופירה תחזרי לבעלך אולי תחזור לאישתך לוזר

  11. לא נורא תסלחי בכל זאת תיצטרכי כמה מיליונים מאבא בעתיד תנצלי את זה
    אבא שלי גם הרס אבל הוא עני גמור אין מה לקחת
    אז כל עוד אבא עשיר תשמרי

  12. גירושין של הגמד לר מעניינים לאף אחד..הוא לא איזה נסיך או הוזה דעות למי איכפת מה קורה בחייו האישיים? מי הוא בכלל? כולו הזנב השחקן המשרד בזנב של אופיר אביעד המשוגעת..צמד שמד מכוערים…למי איכפת מהגג ברקוביץ??? שיחפש לעצמו נענועים..שמאלני מכוער .מגעיל ימבחיל.הפעפי עלה לו מהר לראש.כי הוא גמד קטן שחצן כמו תחת של חזיר לבן.

  13. יש אמרה שאומרת שחולה נפש לא יודע שהוא חולה. ודווקא להיפך הוא חושב שהוא שנון יתר על המידה!

  14. יש אימרה,
    "שאת הכביסה מכבסים בבית".
    מאחל למשפחת ברקוביץ ולכלל עם ישראל
    חג שמח ואהבת חינם כלפי אחד לשני.

  15. דבר1-צריך לדעת שכסססף משבש את הדעת ואת זה מיצינו אצל מאות מפורסמים לרוב גם עשירים
    2-דבר מסוג זה לא נוצר בין גרע חודש או שנה כך שהיו דברים רכובים לא מעט שנים
    3-כל האמרה היינו משפחה מושלמת או מאוחדת הכככככל דמיון , העובדות מדברות בעד עצמם
    4-לי זה הזמן להכיר משהו מתווווק מושללללם מיוחחחחד וכ"ו
    במקרה קוראים לו הקדוש ברוך הוא , דיייייי לחיות חיי שקקקר

  16. תישאל את אלה שרודפים יום יום את ביבי אין להם אלוקים אבל עוד מעט ביבי הולך לעשות סדר בזכות יום הכיפורים הזה אין בית כנסת שלו יזכיר את ביבי

  17. גם יש לו אחריות, התחתן, התחייב, הביא לעולם ילדים, משהו לא מסתדר בזוגיות? אפשר לטפל, למה לפתור את הבעיות בבגידה? מראש למה לפזול לכיוון אחר?!?!

  18. יש כאלה שגם כשהכל מושלם בחייהם, מחפשים ריגושים והרפתקאות. אז נא לא להאשים את אשתו, יש גברים שבוגדים גם כשהאשה מושלמת, אלא שהם בוגדים וזה דפוס התנהגות.

  19. יקירתי, בית שאין בו תורה ומצוות מועד לפורענות במוקדם או במאוחר, כאשר גבר אמיתי מתחתן ומקדש את חיי הנישואין, זה לטוב ולרע, כל אחד שלומד שאשה מושלמת אין בעולם, הוא צריך ומחוייב להעניק לה גב חזק ביטחון מלא, פרנסה, והיא אמורה לכבד אותו בכל מקרה תמיד ולעולם לא לבייש אותו, לא בציבור ולא לפני הילדים לעולם לא לפגוע באשה שהביאה איתו ילדים, גם אם הוא סובל מאשה רעה, זה התיקון שלו, לא קמים ועוזבים ובמיוחד אם אין חיי מין הכל ניתן לתיקון, זה לא סוף העולם

  20. לי את מתוקה כדבש. פנויה להובלה?
    אם אין לך בעיה להכיר גבר מבוסס בן 47 אשמח לצאת איתך.
    שולח לך באינסטוש פרטים 🙂

  21. אשה צריכה לדעת לעשות סקס מה לא בסדר פה לא הבנתי אם את לא נותנת מעצמך גם הוא לא נותן מעצמו….בהזדמנות הראשונה יש בגידה…מה לא בסדר פה ?
    נישואים צריך לתחזק והמיטה תרצו או לא תרצו נשים וגברים…דורשת תחזוקה מקסימלית.. בלי יחסי מין 100 אחוז
    אין חיים מאושרים גם אם יש הכל !!!!!
    סקס טוב מביאא איתו הכל במלוא מובן המילה!!!

  22. לפעמים האהבה נגמרת וזה לא קורה ביום אחד זה מתבשל המון זמן אבל עדיף להיות אמיתי ולעשות צעד קשה מאשר לחיות ביחד ולכאורה הכל טוב זה לשקר האחד לשניה וזה כבר רמאות אז עדיף להיות ישר למרות הכאב

  23. אולי תנסו לעודד ולהרגיע את הילדה במקום להביע דעות..איזה אנשים חסרי רגש איכסה עלייכם!

  24. הזוגיות עם האם לא הייתה מספיק טובה מה הבת רוצה שיקריב בשבילה את החיים שלו? הלוא בעתיד גם לבת יהיה בן זוג והיא לא תקריב את חייה בשביל האבא

  25. היא בחורה לא בוגרת וכנראה מחפשת פרסום. לאבא שלה זכות לחיות הוא החליט לבנות זוגיות חדשה וזו זכותו. הןא היה הןגן וגילה את זה לעומת אחרים שבוגדים מאחורי הגב, מצמיחים קרניים לאישה ולא בסדר גם כלפי האישה החדשה וגם כלפי זו שבינתיים נשואים לה. אביה לפחות היה כנה

  26. מכירה זאת על בשרי.
    אני האישה שנטשו וילידי היו מעל גיל 18 .
    בחרתי בחיים לאחר התרסקות רצינית ובחרתי ועודדתי את ילדי לשמור על קשר עם אביהם .
    תמיד היה אבא מסור להם וכך גם היום

  27. אבא שלך ואמא שלך אוהבים אותך מאוד עם כל מה שקרה ביניהם, כעס הוא שלב בעיכול הנושא וזה לגמרי לגיטימי מה שקורה לך, מי שמגנה אתכם, שיפוטי מהמקומות האישיים שלו, את בוודאי תעברי שלבים שונים של פיתוח יכולת להכיל את הנושא הזה, קחי את הזמן, ברור שהכאב חד וחזק. מאחל לך התגברות, התמודגות טובה ושהכל יהפוך לצלקת לא מכאיבה מידי. שתשמרי עלייך ועל איכות חייך. זה העיקר. אנשים הם מכלול טוב בסופו של דבר. חג שמח, לי.

  28. כמה שאתה או את צודקים הייתה לו מורה ומוניטרית מעולה שנקראת אופריה שהדריכה אותו על הצד הטוב ביותר.

  29. אתה לא צודק אייל כנראה רימה את בני משפחתו זמן לא מעט אם היה גבר היה צריך להודיע בתחילת הבגידה ולא אחרי זמן מה.

  30. אשכרה, אחד הקטעים הגדולים, שהוכיח כמה ברקוביץ "אהוב" על חבריו לקבוצה. פשוט ליצן קטן ולא נחמד

  31. אני ממש לא מחבב את אייל ברקוביץ.
    אבל ….כשהוא נתן לבת שלו עבודה בקבוצת הכדורגל שהוא "קנה" בתיחמונים
    הבת היקרה דיברה איתו והקשר היה טוב, לא היו לה תלונות ….וזה היה לא מזמן …
    מה השתנה ?

  32. לי יש הרבה במצב שלך תצטרכי להתגבר על זה הוא אבא שלך בסופו של דבר . יהיו עוד הרבה שקרים בחיים שאת תספגי וזה יגרום לך לא להאמין באנשים כי תפחדי להפגע.

  33. ברגע שהטיפוסים האלה מייצרים כותרות (אייל גולן,אופירה,ברקוביץ ועוד עשרות רבות כמוהם ) הם נותנים אישור להגיב גם למי שלא מכיר אותם..הם מזמינים את זה בכוונה על עצמם !
    וזה מתחיל מהפולטיקאים ( רגב, חזן , ביטן , אמסלם וממציא השיטה, הגדול מכולם)

  34. עצוב לקרוא כיצד אנשים כותבים על אדם שכנראה רובנו המגיבים – כלל לא מכירים!!!

  35. את מי מעניין יום כיפור ?
    מה הטעם לבקש סליחה ולסלוח אם אח"כ אפשר להמשיך בחטאים עד יום כיפור הבא ?.

  36. זה שגבר מחפש לשים את איברו בכל מקום ממש לא קשור לפרצופה של המדינה. עוד דקה גם תכתוב שזה בגלל ביבי/,בגלל הימין/בגלל השמאל. נו באמת!!!
    ואבא זה אבא נקודה!!!

  37. מעולם לא שיתפת את אבא, אז החלטת להתראיין ולכבס את כל הדברים האישיים על גבי העיתון, הרשת והטלויזיה. בעצם לא ברור. את אומרת "תמיד החיים שלי באור הזרקורים. כל דבר שאבא שלי עושה משפיע על המשפחה. זה משפיע עליי" מה שאבא שלך עושה בגלל שזה ציבורי זה פוגע בך. אז לא חשבת שגם לעשות כתבה על דברים שלא פתחת איתו יפגע בך בו ובמשפחה? את בעצם עושה אותו הדבר. ….

    הכי עצוב זה לקרוא, דווקא בימים של סליחות מאמר/כתבה שהכותרת היא "אבא הרס את המשפחה, לא אסלח לו לעולם"….
    כרגיל עם ynet רודפי הכותרות הריקות. לפרסם דקה לפני כניסת יום הכיפורים.

    מאחלת לך לשנה החדשה להתבגר. להתגבר. להבין ולהחכים ובעיקר ללמוד לסלוח. כן זה לא נעים שהורים מתגרשים, אבל זה קורה וזו לא סיבה לא לסלוח להורה. גם אם ההורה השני נפגע. זה לא שלך זה בין אבא ואמא.

    גמר חתימה טובה

  38. עוד יומיים תהיה "סולחה" תקשורתית גדולה ..כל הטיפוסים האלה למדו איך לעשות כותרות ולהישאר בקדמת הבמה ..
    מייצרים "סכסוך" ואח"כ "סולחה"….הם והתקשורת "מרויחים" פעמיים ע"ח הציבור הבהמי בארץ !

  39. לבת של אייל תקשיבי כשיש אוכל בבית לא אוכלים בחוץ . אבא שלך לא צריך להקריב את חייו ולחיות בשקר לכן : החליט וביצע . עשה מה שטוב לו

  40. ילדה יקרה.
    זהו פרצופה של המדינה. אין ערכים, משפחה זה בית שממנו יוצאים לפילגש או למאהב והכל יעני – למראית עין.
    מאחל לך שתדעי בבוא היום לכלכל את צעדייך ותעשי תיקון עם עצמך ותשמרי בכל הכח על משפחתך שלך.
    אגב! אבא זה אבא לטוב ולרע לרוע מזלך במקרה שלך זה לרע אבל עדיין אבא…

  41. זבל של אדם

    הרדיו השמאלני והטלוויזיה הבודגנית של ישראל מממנת חלאות אדם !
    כמה שאתה חולה יותר תקבל יותר כסף

  42. למה צריך להיות איכפת לי מה הקופה הקטנה חושבת או מרגישה? בגלל שאבא שלה קצת ידוע?

  43. יש לו ממי ללמוד.זאת שיושבת איתו בתוכנית שישי.היא מורה טובה לסכסוכים ובגידות

  44. את אולי צודקת עובדתית אך שנינו יודעים כי דברייך מכוונים למנף את הקריירה שלך , ואם אני הייתי מתנהג כך זה לא היה כזה דרמטי ..

  45. הבת שלו צודקת בהכל אייל ברקוביץ אוהב אך ורק את עצמו כי הוא עשיר יוצא עם מי שבא לו תתעוררוחחחחח

  46. לא מובן אם כל כך היא סבלה מהפרסום בתקשורת מדוע הוציאה שוב את הכל בתקשורת? לפני רגע היא בכתה שאין פרטיות… עד לפני שהיא דיברה בכלל לא ידעתי על המקרה הזה.

  47. ילדח יקרה.
    אל תעציבי את ליבך.
    שיברון הלב שלך אנושי ומובן.
    מאחל לך ולאימך עתיד מאושר ומבורך.
    גמר חתימה טובה!

  48. הכסף מסנוור אותו שום דבר לא מעניין אותו זה כמו שהבנתי היחסים היו בסדר עד שהופיע משהי שהשפיעה חבל

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח