מבזקיםפוליטי / מדיני

"אחרי יום כיפור נכנס לכל מלאכת הרכבת הממשלה בהילוך גבוה"

המטה המצומצם של מפלגת "ישראל ביתנו" נפגש היום (רביעי) בצהריים בירושלים ודן במצב הפוליטי שנוצר והודגש כי הדבר האחרון שהמדינה צריכה היום, הן בחירות חדשות.

במפגש אמר יו״ר המפלגה, ח״כ אביגדור ליברמן, כי נראה שגם אם יתקיימו בחירות חדשות, המפה הפוליטית לא תשתנה משמעותית, ולכן חייבים להגיע לפתרון מושכל ולהשאיר את כל השיקולים האישיים והאגו בצד.

עוד אמר ח״כ ליברמן כי הוא מקווה שעדיין במסגרת הדו צדדית בין הליכוד לכחול לבן ניתן יהיה להתקדם הרבה מעבר למה שראינו עד היום, אך אם עד יום כיפור לא תהיה פריצת דרך, "ישראל ביתנו" תניח הצעה משלה לשתי הסיעות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בכל מקרה אחרי יום כיפור נכנס לכל מלאכת הרכבת הממשלה בהילוך גבוה" אמר ליברמן. כמו כן, הבהיר שינצל את יום השבעת הכנסת ה-22 מחר (חמישי) למגעים לא פורמליים עם ראשי כחול לבן והליכוד.

3 תגובות

  1. אביגדור. די עם ההצגות. אין לך אפשרות להכנס לקואליציה ללא אישור של שי ניצן. כעת כשכולם יודעים מי הבוס שעמד מאחר כל גניבות המליונים אתה בצרות. אם תיכנס לקואליציה יתחילו החקירות. אם לא תכנס, אתה נמחק

  2. חרטטן הליברמן הזה .. פשוט נכנס ללחץ מהחקירות על כל חברי המפלגה ומנסה להוריד את הלחץ מהגב שלו עם הרכבת הממשלה ..פשוט בוגד ..הדבר היחיד שמעניין אותו זה שיקולים זרים ואישיים

  3. ליברמן זה הזמן להתאחד וללכת עם ביבי וככה על הדרך לתת נוקאוט לערבים ולגנץ ובמיוחד ללפיד ולהשאיר אותם בחוץ.

Back to top button