מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ עודה: "לא יתכן שנמשיך לקבור את ילדינו בזמן שח"כים חוגגים"

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה התייחס לפני זמן קצר (רביעי) לרציחות ולאלימות הגוברת במגזר הערבי ואמר כי מפלגתו תחרים מחר את השבעת הכנסת.

"עשרות האנשים שנרצחו מתחילת השנה הם לא רק קורבנות של הפשיעה האלימה, הם גם קורבנותיה של אדישות הממשלה ורשויות האכיפה." ציין ח"כ איימן עודה והוסיף כי "לא יתכן שנמשיך לקבור את ילדינו בזמן ששאר חברי הכנסת יצטלמו בחגיגיות במליאה. אנחנו נצטרף לציבור שלנו במחאות ברחבי הארץ."

ח״כ אמטאנס שחאדה אמר: ‏"מחר אעדר עם חה״כ של המשותפת מהשבעת הכנסת ואצטרף לבני ובנות עמי במחאה ושביתה כללית נגד מדיניות הממשלה, שמעודדת פשיעה והאלימות ביישובים הערבים. המשטרה וגורמי אכיפת החוק אינם נוקפים אצבע בעניין, לא מפענחים את מקרי הרצח ולא פועלים לאיסוף כלי נשק. על הזנחה פושעת כזו חייבים למחות"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח״כ היבא יזבק הגיבה אף היא וכתבה בחשבון בטוויטר שלה: "‏מחר הרשימה המשותפת תחרים את השבעת הכנסת במחאה על ההזנחה הפושעת של הממשלה את הטיפול באלימות ובפשיעה בחברה הערבית. מתחילת השנה נרצחו 71 ערבים. דרשנו ונמשיך לדרוש תכנית חירום לטיפול בפשיעה ואלימות, אך מסתבר שביטחון זה רק ליהודים במדיניות הממשלה הקיימת. במדיניות הפשיעה נמשיך להיאבק!"

3 תגובות

  1. "ישמעאל פרא אדם ידו בכול ויד כול בו"…..הקדימה התורה הקדושה שם תואר לאדם. קודם כול הוא פרא..והמבין יבין….נו לא לפחד לפרסם….ברוך שלא עשני גוי..

  2. אין מקריות בעולם.
    זוהי מתנה משמיים לשיעור חשוב :

    לא רוצים להיות חלק מהכנסת בהשבעתה !!

    מצוין, נפסול את כולכם ונעיף אתכם בבעיטה 🙂

  3. בטח שתמשיכו לקבור את ילדיכם כי אתם חולים על דם ורצח!!! זוהי דרככם ואמונתכם

Back to top button