מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו וגנץ בבית הנשיא, בליכוד ובכחול לבן מחליפים האשמות

הפגישה המשולשת בין נשיא המדינה יו"ר הליכוד וראש הממשלה נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ מתקיימת בשעה זו (רביעי) בבית הנשיא. בתום הפגישה, בשעה 20:00 יטיל הנשיא את הרכבת הממשלה על המועמד הנבחר.

לאחר שהנשיא יחתום על כתב המינוי וימסור אותו לידי המועמד בלשכתו. הנשיא והמועמד הנבחר להרכבת הממשלה יישאו דברים באולם בית הנשיא.

בינתיים, שתי המפלגות – הליכוד וכחול לבן מחליפים ביניהן האשמות הדדיות לכישלון המשא ומתן להקמת ממשלת אחדות. בליכוד אומרים כי יאיר לפיד הוא זה שאשם בכישלון המשא ומתן להקמת ממשלת אחדות. לדברי בכיר בליכוד "האשם היחיד בכך שהמגעים לאחדות תקועים הוא יאיר לפיד שמוכן לגרור את המדינה לבחירות נוספות רק כדי לא לראות את בני גנץ ראש ממשלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכחול לבן הגיבו לטענת הליכוד ואמרו כי "מדובר בספין של הליכוד שנועד להטיל את האשמה עלינו במקרה של הליכה לבחירות נוספות". לפיד מצידו אמר לפני זמן קצר כי "בני גנץ יהיה ראש ממשלה וביבי ילך לטפל בתיקיו הפליליים. הניסיונות השקופים של הליכוד לסכסך לא מרשימים אף אחד אצלנו."

צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

תגובה אחת

  1. ברור למה לפיד מתנגד לממשלת אחדות כי הוא יודע שלא יגיע לתפקיד של ראש ממשלה,הוא מוכן לבחירות בפעם השלישית ולא למלא את רצון העם.

Back to top button