מבזקיםמשפטי/פלילי

הגננת המתעלת מראש העין כרמל מעודה שוחררה למעצר בית

בית המשפט העליון (השופט י' עמית) קיבל היום (חמישי) את הערר של כרמל מעודה כנגד ההחלטה לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים, והורה על שחרורה לחלופת מעצר.

בהחלטה נאמר כי מכתב האישום אכן עולה תמונה קשה של התעללות בילדי הגן. עם זאת, מעצר לחוד ומאסר לחוד, המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש, וחומרת העבירות אינה מהווה על פי החוק עילה למעצר עד תום ההליכים.

צילום: מתוך פייסבוק

"אין לכחד כי העבירות המיוחסות לעוררת הן חמורות, והלב נכמר למקרא התיאורים המפורטים. מכתב האישום עולה תמונה קשה של התעללות בילדי הגן, מה שמעורר בלב כל הורה חלחלה ורצון מיידי לחוש ולחבק ולגונן על ילדו-הקט. עם זאת, לא נלאה מלחזור ולהסביר לקורא, וגם לציבור ולהורים הזועמים והכואבים, כי מעצר לחוד ומאסר לחוד, כי המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש, וכי חומרת העבירות אינה מהווה עילת מעצר לפי חוק המעצרים. ענייננו מתמקד אפוא בשאלת המסוכנות." נכתב בהכרעת הדין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשש שמא העוררת תפגע בעצמה או תתקשה להתמודד עם האווירה הציבורית בעניינה אינם מקימים עילת מעצר.

מאחר שהמסוכנות הנשקפת מהעוררת מוגבלת לנסיבות הייחודיות של טיפול בילדים, הוחלט כי ניתן להפחיתה באמצעות מעצר בית בתנאים מגבילים.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

  1. בית משפט שמזמן איבד מאמון הציבור בו. חבורת אנשים מנותקים שכול מה שמעניין אותם זה הם……אגו…..הרצון לכופף הכול את ההכנסת הממשלה רשויות החוק….הכול …..איזה חבורת שום דבר ………..בושה

Back to top button