חדשות הארץמבזקים

הנהגת כחול לבן מסרו הצהרה באשקלון, לאחר דקות נשמעה אזעקה

חברי הנהגת כחול לבן מסרו היום (רביעי) הצהרה בטחונית באשקלון בעקבות הירי מעזה אמש. דקות לאחר ההצהרה נשמעה אזעקת צבע אדום. גנץ:"להעצים את מדרגות התקיפה בעזה"

המועמד לראשות הממשלה, יו"ר כחול לבן רא"ל במיל' בני גנץ: "באנו לכאן היום קודם כל ולפני הכל לחזק את תושבי אשקלון ותושבי הדרום. לא יתכן שחמאס בעזה ירשה לעצמו את מה שראינו אתמול ואת מה שראינו בשנה וחצי האחרונה. צריך לשנות את המדיניות. לא לוותר על אף הפרת ריבונות בשום פנים ואופן, ואם צריך, להעצים את מדרגות התקיפה בעזה, לעבור לכתישות מהאוויר, לחיסולים ממוקדים ולכל מה שצריך. יש לנו שתי דרישות בסיסיות שעליהן אי אפשר לוותר: שקט מוחלט מרצועת עזה והשבת הבנים. אחרי ששני הדברים האלו יקרו אפשר וצריך לגשת להסדרים אזוריים ופיתוח תשתיתי בעזה. גם שם חיים בני אדם. אנחנו לא שמחים לאידו של ראש הממשלה, אנחנו רואים בו יריב פוליטי אבל הוא לא מעם אחר. כשקשה, קשה לכולנו. אנחנו נשנה את המציאות הזו".

הנהגת כחול לבן (ללא קרדיט)

שר הביטחון לשעבר רא"ל במיל' משה (בוגי) יעלון: "מה שאנחנו רואים זו תוצאה של מדיניות של רפיסות, החל מאפריל בשנה שעברה. עד אז החמאס לא ירה כדור אחד. לא בגלל שהוא היה ציוני אלא בגלל שהוא ראה את המחיר הכבד ששילם בצוק איתן. כשהממשלה זלזלה בעפיפונים ובבלונים היא זלזלה בריבונותנו. צריך לשנות כיוון ואת זה אנחנו מתכוונים לעשות אחרי הבחירות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הנהגת כחול לבן (ללא קרדיט)

רא"ל במיל' גבי אשכנזי: "אנחנו לא יכולים להמשיך לקבל את המציאות בעזה, אני לא מכיר אף מדינה בעולם שתקבל את המציאות הזו. מה שקורה בעזה זו לא הסדרה זו הפקרה. סינוואר חזק כי הוא מזהה שביבי חלש. צריך לעשות שני דברים – להפעיל את צה"ל לפגיעה אנושה בחמאס ולפעול לשיפור המצב ההומניטרי בעזה. אי אפשר להמשיך עם המציאות שבה על בלונים ואש אנחנו משלמים 'בקאש'. המדיניות של מימון חמאס כדי להרוויח שקט נכשלה".

3 תגובות

  1. התוצאות של גוש הימין
    הליכוד יקבל יותר ב 2, 3 מנדטים מהבחירות הקודמות
    משום שהליכוד זה בית ובית לא עוזבים.
    נוסיף לפחות 2 מנדטים של כחלון.
    ועוד 1 של זהות ונקבל כ 38 מנדטים.
    מה שצריך זה פשוט ללכת ולהצביע, אחרת זה לא יקרה.
    החרדים עם 15 14 מנדטים
    ימינה עם 8, 9 מנדטים
    ולגבי עוצמה לא יודע, אם לא יפרוש יש כאן סיכון
    על מנת לפתור אותו מי שמתלבט עם ימינה, שיצביע באופן מחולק בין בני הזוג, אחד ימינה השני עוצמה.
    תנו לשמאל להמשיך לריב בינהם במפלגות מעורבות, ומה שמשותף להם זה רק אנטי.
    אין שם דרך.
    ודרך אגב אין דבר כזה מרכז , יש שמאל ויש ימין,
    ויש קיצוני.

  2. יש רק דבר אחד שחייבים לעשות ואשר לא נעשה משנת 1988 שבה החלה האינטיפדה והוקמה תנועת החמאס.היו חייבים לחסל את תנועת החמאס מהיום שבו הודיעו על הקמתה.לצערי הרב הפך ארגון החמאס לצבא חזק ומאיים עם 50000 חיילים ,מנהרות,בונקרים,ועשרות אלפיי טילים שמכוונים לערי מדינת ישראל .אם גנץ ויעלון ואשכנזי רוצים לחסל את התופעה המבישה של טילים על ישראל הם צריכים להיבחר להקים ממשלה ולצאת למלחמת חורמה עד להשמדתו של החמאס.יש רק בעיה אחת קטנה מלחמה כזו תיהיה ארוכה ויהרגו לנו אלפיי חיילים ואזרחים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח