חדשות הארץמבזקים

עמיר פרץ: "נגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו"

במפלגת העבודה גשר זועמים על דבריו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה כנגד יצחק רבין ז"ל. הבן נתניהו כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "רבין עבר על החוק עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור הרוויח הון תועפות. שעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרון ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2000 ישראלים".

בעקבות דבריו של יאיר נתניהו הודיע היום (שבת) יו"ר העבודה גשר ח"כ עמיר פרץ כי הנחה את היועצים המשפטיים של המפלגה להכין תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עמיר פרץ אמר: "כמי שמופקד על מורשת רבין וכממשיך דרכו, לא אאפשר את הכפשתו והשחרת דרכו של גיבור ישראל במלחמה ובשלום. אני אלחם על דרכו ולא אתן לרעיונות חולניים של אנשים חולניים לשכתב את ההיסטוריה ולפגוע בשמה של המפלגה ובשמי".

עמיר פרץ. צילום: זיו קורן

ממפלגת העבודה-גשר נמסר: "אנו מגנים בכל תוקף את דברי הבלע החמורים של יאיר נתניהו נגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז״ל, אך מה ניתן לצפות ממי שאביו עמד על המרפסת בכיכר ציון בראש מסע ההסתה. נמשיך להוביל את מורשתו ודרכו של יצחק רבין והיא זו שתנצח."

אתמול התייחס עו"ד ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה לדברים ואמר כי "התפוח נפל הכי קרוב שאפשר לעץ. בעצם הוא ממש על העץ. ‏לא מתפלא בכלל שהבן של האיש שעמד על המרפסת והיה ממחוללי ההסתה שהובילה לרצח רבין, הוא גם זה שרוקד לו על הדם היום."

נועה רוטמן (המחנה הדמוקרטי), נכדתו של יצחק רבין ז"ל, התייחסה היום באירוע שבתרבות בגבעת שמואל על כוונתו של עמיר פרץ לתבוע את יאיר נתניהו ואמרה כי "אין אפשרות להגיש תביעת דיבה על דיבתו של המת ולכן זו פנייה ריקה מתוכן. מה שכן יש אפשרות זה ללכת לקלפי ולהצביע לפי צו מצפונכם ולהסיר מעלינו את השיקוץ המשסה הזה".

18 תגובות

  1. דעתי לא כדאי לתבוע יתכן ושמע הרבה דברים ולהעלות מחדש את ההיסטוריה יביא לפילוג העם יש הרבה מהאמת שהוא כתב ורצח רבין היה הכי ניבזי אך למה לא בדקו את הרוצח למה עמד במקום הסטרילי ביותר איך היו צלמים בכל מקום למה פרס עזב ראשון ולמה עיכבו את לאה רבין ז"ל יש פה הרבה שאלות שאין להן תשובות עד היום.

  2. גזזו את שערות שמשון הגיבור תש כוחו …גילחו את שפמו של עמיר פרץ אזל מוחו….

  3. במאזני הצדק לדעתי המאזנים יטו לרעת רבין
    הגיע הזמן לחוקר היסטוריה ישר דרך לבחון סוגיה זו.

  4. הכרתי את המנוח יצחק רבין שהיה אלוף פיקוד הצפון .מפקד גדול ואציל נפש ונשמה . אסור לתת לבן שרה נתניהו שידבר בגסות כזו והשמצות שזועקות עד השמים . איך הוריו לא סותמים את פיו . נראה שצריכים לאשפז אות דחוף ,כי זה לא נורמלי .כל יום מוצא המופרע הזה איש אחר להשמיץ והוריו לא סותמים את פיו . בזמן שאביו רוצא להיות ראש ממשלה . בושה אם האבא כזה והבן גרוע יותר ה' ישמור אף אחד מהליכוד לא זועק ומתנער מהם אני מקוה שהקדוש ברוך הוא יפתור את הענין לטובת העם בישראל.

  5. שימו לב , רק אידיוט אחד מגנה את עמיר פרץ, כל שאר הסוגדים למלך, לא מתענינים בהיסטוריה של מדינת ישראל, יודעים רק לצרוח…. דבילים , לכן ללמוד !!!!

  6. כן תגיש חתיכת מטומטם אידיוט חסר שפם משדרות ,אפס מאופס נוכל מההסתדקות האדומה שאף אחד לא משתין עליו ….תגיש יא דביל …..

  7. זה המשך לצילומים על רקע בית העלמין הצבאי , והפגיעה בנכה צהל אמנון אברמוביץ..
    בנימין נתניהו נותן לסביבתו אור ירוק למסע בחירות בלי גבולות מוסריים..העיקר זה לנצח …בשביל החסינות ..
    עכשיו אנחנו נראה שבוחריו (שלא חושבים באופן עצמאי) יבנו הרים וגבעות של הגנה על הדיבור הבזוי הזה של ג'וניור

  8. שלא יהיה ספק …אם בנימין נתניהו היה רוצה שיאיר בנו יתבטא במתינות – יאיר היה עושה זאת.
    בנימין נתניהו נותן ליאיר אור ירוק להתסיס ולהמריץ את בוחרי הימין .
    הוא לא צריך לתמוך בכל מילה שיאיר כותב אבל האחריות ורוח המפקד היא שלו …זה חלק ממסע הבחירות , לא במקרה !

  9. הבן של ראש הממשלה יאיר נתניהו אדם כל כך בוטה, לא מנומס וחסר חינוך. קשה להאמין שככה מתנהג בנו של ראש ממשלה בישראל. זה בכל לא עניין של צודק או לא צודק. כל דבר שהוא אומר אפשר להגיד בצורה מכבדת ומכובדת כיאה לבנו של ראש ממשלה, כמי שאמור לכבד את אביו בראש ובראשונה ואת המעמד. אני בתור ישראלי מתבייש מהתבטאויותיו הבלתי הולמות. בושה, פשוט בושה!

Back to top button