מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "הטילים המדויקים של חיזבאללה מכוונים ישר לקריית אתא"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיע אתמול (שלישי) בערב לכנס של פעילי הליכוד בקריית אתא, זאת לאחר שנכנס קודם לביקור מפתיע בבית משפחת מועלם.

ראש הממשלה נתניהו התייחס בביקורו לחשיפת צה"ל בעניין מתקן הטילים המדויקים של חיזבאללה בלבנון ואמר: "צה"ל חשף עוד מתקן בלבנון של טילים מדויקים. הטילים המדויקים האלה מכוונים ישר לקריית אתא. אסור לתת להם את זה. אז אני נתתי הנחייה לצה"ל: אנחנו לא ניתן לאויבים שלנו להתחמש בטילים מדויקים, ואנחנו פועלים כל הזמן".

בהמשך כאמור, הגיע ראש הממשלה לכנס פעילי הליכוד שיזם ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ ושם נשא דברים כשבתחילה התייחס לביטחון המדינה. "אנחנו שומרים על הביטחון. ראיתם את זה בימים האחרונים. יכולנו היום לקום ליום אחר לגמרי. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשמור על המדינה שלנו מול האיומים שמצטברים סביבנו ואנחנו עושים את זה בנחישות ובתבונה. כל מה שתיכננו להשיג – השגנו. אנחנו שומרים על ביטחון מדינת ישראל כי אנחנו דואגים גם לאזרחים וגם לחיילים שלנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כנס פעילי הליכוד בקריית אתא (ללא קרדיט)
כנס פעילי הליכוד בקריית אתא (ללא קרדיט)

נתניהו התייחס לצעדים בהם נקטה הממשלה בראשותו שהשמאל התנגד להם ואמר: "היריבים שלנו בשמאל התנגדו לכל צעד אבל אנחנו לא ויתרנו. לא ויתרנו ועשינו. הוצאנו את הגז מהאדמה. הם התנגדו לכך שיצאתי נגד ההסכם הרע והמסוכן עם איראן, ואנחנו לא ויתרנו ועשינו וביטלנו את ההסכם הזה. הם התנגדו, אשכנזי וגנץ, להקמת הגדר בגבול מצרים שבלעדיה המדינה הייתה נשטפת במיליון מסתנננים לא חוקיים – אני הכרחתי את הקמת הגדר והגענו לאפס מסתננים. שמרנו על מדינת ישראל.

יש לנו עוד המון תוכניות לפיתוח המדינה והצפון. אבל הגעתי לפה כי אני מודאג. אני מודאג משום שאני רואה את הסקרים. בסקרים רואים שהרבה מהתומכים שלנו אומרים שהניצחון בכיס והליכוד הולך לנצח, הם נשארים בבית. לפיד וגנץ עוברים את הליכוד. מי שחושב שזה בכיס – אני אומר לכם, מעומק הלב והשכל, זה לא בכיס. בדיוק ההפך. אם השאננות תימשך אנחנו נפסיד ואסור שהליכוד יקבל פחות מנדטים מלפיד וגנץ ואז נקום בבוקר עם יאיר לפיד ראש ממשלה ברוטציה עם גנץ." אמר נתניהו לפעילים והדגיש, "לכן באתי לכאן הערב כדי להגיד לכם – צאו החוצה, תביאו את האנשים להצביע לליכוד. רק מחל."

נתניהו בכנס פעילי הליכוד בקריית אתא (ללא קרדיט)
כנס פעילי הליכוד בקריית אתא (ללא קרדיט)

נתניהו ציין כי "בסוף זאת השאלה האמיתית של הבחירות האלה זה מי יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אם לא נתגייס ולא נביא את האנשים זה יהיה גנץ ולפיד – שמאל חלש. ואם תבואו להצביע – זה הליכוד ואני. ימין חזק."

ראש הממשלה אף הזכיר בנאומו את שר הביטחון לשעבר בממשלתו אביגדור ליברמן שסירב בבחירות האחרונות להיכנס לקואליציה בראשותו ואמר כי "יש מי שהחליט לא לתמוך בממשלת ימין. לצערי ליברמן שגדל אצלי בחר כמו איימן עודה להמליץ על בני גנץ. הוא ממליץ על גנץ ולפיד ועשה איתם הסכם עודפים איתם. זה מאוד מסוכן. כי לפיד וגנץ יקחו אותנו אחורה לדרך השמאל. זה פשוט גדול עליהם. הם לא רק הסכימו להסכם הגרעין המסוכן עם איראן, הם גם אמרו שצריך לעקור 80-90 אלף מאחינו ואחיותינו ביהודה ושומרון."

כנס פעילי הליכוד בקריית אתא (ללא קרדיט)

נתניהו אף הזכיר את תוכנית המאה של טראמפ בעניין הסכסוך עם הפלסטינים ואמר, "תוכנית המאה של טראמפ תגיע עוד מעט אחרי הבחירות. מי אתם רוצים שינהל איתו את המשא ומתן – לפיד וגנץ או הליכוד ואני? אתם חושבים שטראמפ או פוטין יתרשמו באופן מיוחד מגנץ ולפיד? ומי יוביל את מדינת ישראל ברגע הקריטי הזה? הצמד הזה, הבלגנץ הזה? רק ליכוד גדול ימנע את בלגנץ השמאל."

נתניהו בכנס פעילי הליכוד בקריית אתא (ללא קרדיט)

"לכן אני מבקש את ההתגייסות שלכם" אמר נתניהו והזהיר כי "אסור לבזבז אף קול על מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או על מפלגות שלא משנה אם יקבלו 8-9 מנדטים. אני מבקש שכולם יצביעו בפתק אחד. מי שרוצה אותי ראש ממשלה שיצביע מחל. רק לליכוד."

5 תגובות

  1. כנראה שמבין שנינו אתה הוא הדביל – שממשיך להצביע ביבי למרות כל הנזקים שהוא עושה למדינת ישראל. נתניהו דואג רק לנתניהו, מתי תבינו את זה? לפני כמה ימים כמעט פרצה מלחמה בגללו, העיקר לקושש עוד כמה קולות… חמאס עשו מישראל צחוק ועכשיו הוא הכניס גם את חיזבאללה. גם את השקט שהיה מצפון הוא הצליח להרוס. תמשיכו, תמשיכו הוא בדרך הנכונה להחריב את המדינה! עיוורים שהולכים כמו עדר….

  2. אכל ת'ראש הבנאדם. כל הזמן אותה מנגינה. כל הפוליטיקה שלו בנויה על להפחיד את הציבור. אני דווקא חושב שהטילים של מעשיהו מכוונים ישר לבלפור. מקווה שב-17 בספטמבר הטיל הזה יפול שם כבר ותשחרר אותנו ממך.

Back to top button