חדשות הארץמבזקים

נתניהו: "ימות המשיח, זה מראה על שינוי שמתרחש במזרח התיכון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הבוקר (שלישי) בפתח ישיבת הממשלה את שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות נגד תוקפנות חיזבאללה וציין כי ישראל עברה מספר ימים מתוחים והשיגה את כל היעדים.

"אני מברך על האמירות של שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות נגד תוקפנות חיזבאללה. הם גינו את אוזלת ידה של לבנון, שמאפשרת לארגון הטרור חיזבאללה לפעול משטחה נגד ישראל. זה נשמע כמו ימות המשיח, אבל זה מראה על שינוי יסודי שמתרחש במזרח התיכון" אמר נתניהו והסיף כי "גם העולם הערבי מבין שהתוקפנות האיראנית מסכנת לא רק את ישראל אלא גם את האזור כולו. אני קורא למדינות נוספות להתייצב אל מול התוקפנות של איראן וגרורותיה."

ראש הממשלה נתניהו הודה לנשיא ארצות הברית על הסנקציות שהטיל על הבנק הלבנוני שמסייע לחיזבאללה ואמר, "בהזדמנות זו, אני מודה שוב לנשיא טראמפ ולמזכיר המדינה פומפאו, שהוציאו את הבנק שמספק לחיזבאללה את עיקר כספיו, והכניסו אותו לרשימת הסנקציות. זה דבר חשוב ביותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנחנו עברנו מספר ימים מתוחים בהרבה גזרות. היינו יכולים לפתוח את השבוע הזה בדרך אחרת לגמרי אבל אנחנו פעלנו בשילוב של תקיפות ושיקול דעת, והשגנו את כל יעדינו." אמר נתניהו והוסיף, "אני הגדרתי לצה״ל ולגופי הביטחון שלושה יעדים מרכזיים בסדר העדיפות הבא; קודם כל, לעצור ולמנוע את הגרעין האיראני. הדבר השני, למנוע מאיראן לספק לאויבינו ולגרורותיה, כמו חיזבאללה ואחרים, נשק מדוייק שמסכן אותנו. והדבר השלישי, למנוע התבססות של איראן וגרורותיה בגבולנו. אנחנו פועלים למעשה אל מול כל היעדים הללו, חלק בצורה גלויה וחלק ניכר גם בצורה לא גלויה. אנחנו נחושים לשמור על ביטחון ישראל."

ראש הממשלה התייחס בנוגע להמשך ההתבססות האיראנית בסוריה וציין כי "בימים הללו מתקיים מאמץ לקיים מפגש טרילטרלי נוסף בהשתתפות רוסיה, ארה״ב וישראל, כאן בירושלים, כדי להמשיך לדון בעניין הוצאת איראן מסוריה. אנחנו נמשיך לעשות את כל הצעדים המדיניים, הביטחוניים, המודיעיניים והמקצועיים כדי להשיג את היעדים שהצבנו."

11 תגובות

  1. פרץ וסמוטריץ דפקו לביבי את הראש .ימות המשיח זה קשרים ען בחריין ?חשבתי ששלום זה ימות המשיח .לא נורא נסתפק בתחיית המתים ובביס לנבואה

  2. צודק המלך העירום.
    המשיח הוא חילוני- קוראים לו ליברמן.
    ליברמן היחידי שרואה שהמלך ביבי הוא עירום.

  3. עדיין לא הורשע
    אם אחיך או אביך היה נאשם במשהו ומחכה למשפט, מה היית אומר לעיתונאים?
    תסלחו לי, אבל הוא עדיין לא הורשע, ולכן אינכם יכולים להאשימו בשום דבר
    מדוע אם כן החלטת שביבי פושע? זה מתאים למשטרים חשוכים, ולאנשים חשוכים כמוך…בושה לאינטליגנציה.

Back to top button