מבזקיםתאונות דרכים

תאונת דרכים מזעזעת באשקלון: בת 17 נהרגה, 2 אחיות נפצעו קשה

בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל ממשיכים בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית שארעה הלילה (חמישי) ברחוב התחייה באשקלון בה נהרגה צעירה, בת 17 תושבת העיר לאחר שהרכב בו נסעה איבד שליטה במהלך נסיעתו והתנגש בעץ. בנוסף אליה, פונו מהתאונה שתי אחיותיה, בנות 19 ו-14 שהיו עמה ברכב ומצבן הרפואי הוגדר קשה מאוד, ואדם נוסף תושב העיר בן 24 אף הוא במצב קשה.

חובש רפואת חירום במד"א בן טטרו סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח. בסמוך לרכב שכבו על הכביש 3 פצועים בהם אישה בשנות ה 20 ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבי"ח במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. גבר בשנות ה 20 ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות טופלו בשטח ע"י הפראמדיקים שלנו ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבי"ח כשמצבם קשה."

צילום: דוברות המשטרה

צוות מגן דוד אדום שהוזעק לזירת התאונה קבע את מותה של הצעירה בת ה-17, העניק טיפול רפואי לפצועים ופינה אותם לבית החולים ברזילי בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוברת בית החולים ברזילי, איילת קדר מסרה כי "מהתאונה שאירעה הלילה באשקלון פונו למרכז הרפואי ארבעה נפגעים. גבר בן 22 עם חבלת ראש ובטן פגיעה רב מערכתית מצב בינוני מאושפז בטיפול נמרץ נשימתי. משפחה בת שלוש אחיות. לצערי, אחת הנערות הובאה ללא רוח חיים לבית החולים. צעירה שניה נפגעה באורח קשה ביותר בראש, בחזה, בבטן ובאגן. טופלה ויוצבה בטיפול מורכב בחדר המיון והועברה במסוק להמשך טיפול בראשה לבית החולים סורוקה. צעירה נוספת, נפגעה באורח קשה ביותר בחזה , בבטן ובאגן, נותחה במשך שעות רבות ומאושפזת במצב קשה ביותר בטיפול נמרץ."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הבוקר הנערה בת ה-14 הועברה מבית החולים ברזילי במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. מבית החולים סורוקה נמסר כי היא סובלת מפגיעה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה. היא מורדמת ומונשמת ומטופלת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 03 התנגש רכב פרטי סקודה בה נסעו המעורבים לאחר שכאמור איבד שליטה מסיבה שנחקרת כעת ואז התנגש בעץ על אי התנועה ברחוב זה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש. חוקרי המשטרה החלו כאמור באיסוף עדויות בזירה ובחקירת התאונה.

צילום: דוברות המשטרה

3 תגובות

  1. תאונות דרכים ומלחמה בטרור שני דברים שלא ניתן לעצור! לצערנו צריך ללמוד לחיות עם זה!

  2. רק שלט בכל רכב , המזכיר את מספר הנפגעים במהלך 12 חודשים ; הרוגים ופצועים , יתאר לנהגים את מה שצפוי להם , במידה ולא ינהגו בעירנות רבה , השלטים יחולקו כאשר לוקחים את הרכב לטסט .

  3. אכן תאונה איומה.
    > אני לא ידע למה נדמה לי שאולי הנהג התעסק עם הסמארטפון שלו בנהיגה. אני לא אתפלא שחוקרי התאונות יגיעו למסקנה הנ"ל.

Back to top button