בידורמבזקים

מתיחות שיא בגבול הצפון! רעשים עזים ברחוב הירדן בקריית שמונה

על אף המצב הביטחוני המתוח בצפון הארץ המונים הגיעו הערב (רביעי) לחגוג ברחוב הירדן בקריית שמונה את פסטיבל "יוצאים בחוץ" בסימן 70 שנה לעיר.

"מתיחות שיא בגבול הצפון!" נכתב הערב בעמוד הפייסבוק של עיריית קריית שמונה, "אלפים מתושבי קריית שמונה והגליל העליון התלוננו בדקות האחרונות על רעשים עזים מאזור רחוב הירדן בקריית שמונה שם מתקיים פסטיבל "יוצאים בחוץ" בסימן 70 שנה לקריית שמונה."

עוד נמסר בהודעת העירייה כי "אלפי תושבים, מטיילים ואורחים הגיעו בהתרגשות רבה לאזור הרעש וגילו מסיבת רחוב עם שלל במות של אומנים מקומיים, להקות המחול, דיג'יים, ברים לאורך כל הרחוב, פוד טרקים ובמה מרכזית אחת שלא מפסיקה להפתיע עם מיטב האומנים של ישראל. הקלמרים כבר הופיעו, צמד האולטראס כבר עולים לבמה וזמרת השנה של ישראל ותושבת העיר קריית שמונה עדן בן זקן מתחממת לקראת שיא הערב. האלפים עדיין נוהרים למסיבת הרחוב בקריית שמונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן אמר כי "מדהים לראות את האלפים שהגיעו לחגוג איתנו את חגיגות ה-70 לקריית שמונה באירוע ראשון מסוגו. מבטיח להמשיך את המסורת של הפסטיבל ומודה לאלפי התושבים על הבעת האמון".

מהעירייה מבקשים מהתושבים לצאת מהבתים ולהגיע למתחם החגיגות….

צילום: עיריית קריית שמונה
צילום: עיריית קריית שמונה
צילום: עיריית קריית שמונה
צילום: עיריית קריית שמונה
צילום: עיריית קריית שמונה

4 תגובות

  1. כל הכבוד לתושבי קרית שמונה וכל המטיילים שבאו לחגוג עם קרית שמונה ישר כח אנחנו לא מפחדים בארץ שלנו לא חיזבללה ולא חמאסחרטה סוף ציטוט ואני מהדרום

  2. לפי שיטתך לא להרגיז את.השכנים. לא לקיים חיים נורמלים, כי זה עלול להדליק את השכנים וה מסוכן. מעולה. בוא פשוט נסגיר את עצמנו לידי האוייב.
    אתה כנראה שפן שמאלני תבוסתן שמאמין שניתן.לעצור את הערבים עם זרי פרחים, והפסקת מופעי הרחוב

Back to top button