צרכנות

איך לבחור את מקדם האתרים שלך?

החלטתם שאתם רוצים להגביר את הנוכחות שלכם ברשת ופניתם לחברת בניית אתרים. הכול התרחש בדיוק כמצופה, וצעד אחר צעד בונה האתרים שלכם אפיין יחד אתכם את האתר, עיצב אותו כראות עיניכם (ובשילוב טיפים מקצועיים מטעמו) והתוצאה הסופית – מדהימה. אבל מה? הלידים מתמהמהים מלהגיע. זו העת להכיר בעובדה כי האתר לא יתקדם לבדו, ולשם כך נדרשת עבודת קידום מקצועית.

מהו מקדם אתרים?

כמה מילים לפני שנצלול אל עיקר המאמר. מקדם אתרים בגוגל הינו איש מקצוע שתפקידו להפעיל סדרה של טכניקות, חלקן חד-פעמיות וחלקן צריכות להתבצע מדי שבוע, וזאת כדי לשכנע את מנוע החיפוש, כי זהו אתר שראוי להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז מה הכוונה ראוי? המשמעות היא שאם גולש הקליד שאילתה מסוימת שרלוונטית לשירות המוצע באתר, אז הרי שגוגל יבחרו בנו על פני המתחרים.

וכיצד בוחרים את המקדם הנכון?

למרבה הצער, עולמות הקידום אינם דורשים הכשרה רשמית ובטח שלא תואר. בעלי עסקים רבים עלולים למצוא את עצמם בקלות רבה, אפילו רבה מדי, בידיהם של אנשים לא נכונים. כמובן שמדובר בקומץ אנשים, אך תמיד הקומץ הוא מה שמשפיע על הכלל. לכן מומלץ לעקוב אחר הטיפים הבאים שיעזרו לכם לבחור מקדם אתרים איכותי אשר יפלס עמכם את הדרך לעמוד הראשון.

תיק עבודות

בכל מה שנוגע לקידום אורגני, תמיד אבל תמיד חפשו אחר תיק עבודות. בכל אתר של מקדם אתרים, תוכלו למצוא תיק עבודות ובו הוא מראה תוצאות בפועל של לקוחות הנמצאים בעמוד הראשון. הגדילו לעשות וחפשו בפועל את המילה המקודמת שאותה ציין המקדם. היכנסו לאתר ונסו לבדוק אם ישנם רמזים לכך שמדובר באתר המקודם על-ידי המקדם המדובר. לרוב תמצאו קרדיט המופיע בתפריט התחתון.

המלצות

מקדמי אתרים רבים עושים את מיטב המאמצים כדי להתברג בעמוד הראשון של גוגל. האם זה מעיד על מקצועיות? ובכן כן, זה בהחלט מעיד על היכולות שלהם, אך בו בזמן כדאי גם לשים את הדגש על שאלת השירות. הקפידו תמיד לכתוב את שם המקדם שמצאתם ובדקו אם קיים לו כרטיס עסקי בגוגל. זהו כרטיס המופיע בתוצאות החיפוש, ובו תוכלו למצוא ביקורות גולשים. נוסף על כך, השתדלו להישען על המלצות מפה לאוזן. אלו נחשבות להמלצות הטובות ביותר כשזה מגיע לשירותיות.

כימיה

כשזה מגיע לעבודה שאתם משלמים עבורה מדי חודש, רצוי מאוד שתרגישו כימיה טובה מול המקדם שלכם. תחושת חשדנות או חוסר סבלנות למקדם, עלולה להעיב על היחסים ולפגוע בעבודה. אם אתם חשים שאינכם בוטחים במקדם שלכם, המשיכו בחיפושים. אם אתם מרגישים כבר מן הפגישה הראשונה כי מצאתם את איש המקצוע המתאים – הסתערו על כך בכל הכוח.

Back to top button