מבזקיםפוליטי / מדיני

יעלון: "בנימין נתניהו לא יהיה ראש ממשלה!"

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, חה"כ משה (בוגי) יעלון, 'כחול לבן', התארח הבוקר (שבת) באירוע 'שבתרבות' בבאר שבע בהנחייתו של העיתונאי רועי כץ. ח"כ יעלון התייחס למצב הפוליטי והביטחוני.

חייבים להחליף את שלטון נתניהו!

בלי להזיז את נתניהו, שום דבר כאן לא ייפתר כי הוא עסוק בהימלטות מאימת הדין והכל כאן משועבד לטובת הצלתו האישית. את כל מבקריו הוא ושופריו תוקפים כ״סססמולנים״: הנשיא רובי ריבלין, לימור לבנת, בני בגין, אני. בסוף כמעט כל עם ישראל נמצא במרחב ההצבעה בין ׳כחול לבן׳ ו׳הליכוד׳ – זה המרכז, שבין ״ימין ממלכתי״ ל״שמאל ציוני״. אם הליכוד ייענה להצעה שלנו כמו שהצענו בפעם הקודמת- אני מקווה שאנחנו נקבל את המנדט להרכיב את הממשלה, נקרא לכם (לליכוד) להצטרף לקואליציה בראשות בני גנץ – בנימין נתניהו לא יהיה ראש ממשלה! הוא יכול להיות חה"כ או שר, אנחנו לא נקבע, אבל הוא לא יהיה ראש ממשלה! זה תנאי הכרחי. ומה עושה קואליציה רחבה כזו, עם כחול לבן והליכוד? מאפשרת למפלגות הקטנות להצטרף, מבלי לסחוט את ראש הממשלה. תראה איך הוא (ביבי) נסחט כדי להימלט מאימת הדין! כמעט נתן את משרד המשפטים לסמוטריץ׳, שרוצה מדינת הלכה. בסוף נתן אותו לאמיר אוחנה… הכל לטובת החסינות!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

האינטרסים של מדינת ישראל משועבדים לפוליטיקה!

משחר הציונות הביטחון הוא חשוב. אנחנו מאוימים במשך שנים, לפני ואחרי קום המדינה. צריך להסתכל בראיה אופטימית, כבר לא מדובר בכוחות צבאיים שתוקפים אותנו, ומאיימים עלינו באיום קיומי. אבל אנחנו צריכים להתמודד עם איומי טרור ורקטות. כשאנחנו מצביעים – הביטחון הוא מרכיב מאוד חשוב. היה מי שטען שהוא "יחסל את החמאס" וכל מיני סיסמאות כאלה, שאין להן כיסוי. אנחנו ב׳כחול לבן׳ מתבטאים באופן ביקורתי על מדיניות ההתרפסות כלפי החמאס בעזה. אחת הטענות שלי היא שלמעלה משנתיים, הרבה מהאינטרסים של מדינת ישראל משועבדים לפוליטיקה של הישרדות של החשוד המרכזי (ביבי) שיש נגדו החלטת יועמ״ש לשלושה כתבי אישום, בכפוף לשימוע, על שוחד, הפרת אמונים ומרמה.

 

צריך מכה ניצחת נגד חמאס

מה החמאס מבין – שנתניהו לא רוצה הסלמה לפני בחירות, ולכן החמאס סוחט אותו. החמאס מבין שנתניהו מעדיף לשלם לו בדולרים, במקום לגבות ממנו מחיר כבד. כי נתניהו חושב, שמי שהולך למבצע לפני בחירות (כמו ענבי זעם ב- 96, או אולמרט במלחמת לבנון ה- 2) – עלול להפסיד. הם מזהים הססנות ישראלית ורצון לקנות שקט בכסף. ככה לא מייצרים הרתעה! אני כבר לפני שנה אמרתי שמדינה שמזלזלת בריבונות שלה ואומרת "זה רק בלונים", או "זה רק שדה קוצים" – זו לא המדיניות הנכונה. מה המדינה משדרת? עוצמה או חולשה? אני טענתי שעל כל הפרת ריבונות- היינו צריכים להכות מכה קשה בחמאס. לא צריך מיד לכבוש את עזה או לפתוח במלחמה, אבל חייבים לגבות מחיר! במקום לגבות מחיר מהחמאס, אנחנו משלמים לו כדי לקנות שקט לזמן קצר. את המחיר משלמים תושבי הדרום ובעיקר תושבי עוטף עזה.

 

נדרש שר ביטחון במשרה מלאה!

שר ביטחון נדרש במשרה מלאה והעובדה שכבר תקופה ארוכה, נתניהו הוא גם שר ביטחון, והיה גם שר תקשורת, וגם שר הבריאות, והיום גם שר העבודה והרווחה, זו בעיה קשה! נתניהו צריך מציג את עצמו כ״מר ביטחון", אני הייתי שם. הוא לא מר ביטחון ואנחנו צריכים שר ביטחון במשרה מלאה.

 

על כחול לבן

כחול לבן היא תופעה ייחודית. לפני חצי שנה חיברנו כוחות פוליטיים מתוך הבנה שהמדינה סטתה מהמסילה. הבנו שכשאנחנו מסתכלים על הבעיות במדינת ישראל היום, בלי לזלזל באיום החיצוני (איראן או חיזבאללה, או דעא"ש) – המדינה סובלת מאיום פנימי! כשנתניהו עוסק בהסתה, כדי לגבש את ה"בייס" שלו, במקום להנהיג, ומלבה קרע ושנאה בין יהודים וערבים, בין ימין ושמאל (תראו איך מתייחסים למושגים הללו?!) בין אשכנזים ומזרחים, בין דתיים ולא דתיים – לאן אנחנו רוצים לחזור? לא התקדמנו? מתפתח פה שיח של שנאה וזה האיום המשמעותי. לכן התאחדנו ב"כחול לבן", מתוך תחושת שליחות וחירום לנסות ולהחזיר את המדינה למסילה!
הבחירה ב-17.9 היא בין המשך המצב הקיים, שמשיך לדרדר את המדינה, לבין שינוי ותקוה עם ׳כחול לבן׳ בראשות בני גנץ.

36 תגובות

  1. מאלה גם את הדברים הפשוטים האפשריים לא יודעים לבצע,מה שביבי הצליח עד כה זה גדול להבנתיך

  2. מחפש הבנה בדברי קברניטי כחול לבן. לעת עתה שום כלום לא תוכנית ולא דרך. מסר אחד ברור וחד לאורך כל הדרך. רק לא ביבי. בשביל זה לא צריכים שלושה רמטכלים ועיתונאי.

  3. התכוונת למיליארדים ? בדולר או באירו? למרות שגם בשקלים זה המון בשביל כיס אחד….

  4. יעלון אתה לא שונה מביבי, גם אתה לא מדבר על צבא מקצועי ותשלום משכורת מלאה לחיילי צבא רבי העם ואתה גם כן פוגע בכך בעיקר בחיילים מהשכבות החלשות.

  5. מסכים עם רוב הקביעות של יעלון. מפריע ונשמע מטורף המירוץ לפצצות עם החמאס. גם הפעם לא יעבוד. הפוך, רק פתיחת נמל ימי וגם שדה תעופה וגם תחנת כוח, יאפשרו נורמליזציה. יהיה מה להפסיד תהיה סיבה לשמור על שקט.

  6. כחול לבן כל היום ביבי והדתיים.הם לא מדברים על מרץ שוברים שתיקה ותומכי הטרור כי הם יחד איתם.הם אפילו לא רואים או יודעים שמדינות אוייב רוצות להשמיד את ישראל והיהודים.רק ביבי והדתיים בפה שלהם.הם כמו עיוורים לנעשה מסביב.הם בוגרים עים מוח של ילד.איך אפשר לבחור בהם.קח ילד בין עשר יעשה מהם פרפרה.איך אפשר.כל מדינות האוייב מתפללים כל יום שהילדים האלו יבחרו.אסור תתעוררו יוצאי עדות המזרח לא לישון הם כחול לבן יחזירו את עדות המזרח לשכונה מצריף ומהזבסט.לא לישכוח יוצאי עדות המזרח..

  7. חבורה של ילדים ראיתם איך ה4 מתחבקים ביחד וצוחקים.כמו ילדים בגן.ילדי שמנת .רק לחשוב שסוג כזה היו קצינים בצהל שמשתפים פעולה עים תומכי טרור ושונאיי חיילי צהל.הם בושה לצהל ולמדינה.הם צוחקים על הבוחרים שלהם ומספרים להם מה שהם רוצים לישמוע.אבל הבוחרים שלהם יענישו אותם.

  8. שר ביטחון ורמטכל לשעבר.בושה וחרפה מאנשים כמוכם.אין לכם לא ערכי צהל ולא ערכי מדינה.שר ביטחון ורמטכל לשעבר שמוכן להתחבר עים מרץ והערבים עוכרי ישראל ותומכי טרור שהם נגד חיילי צהל והמדינה ועובדרורה שהזמנתם אותם להפגנה בת'א. וגם אתם לא מגנים אותם .את מחפשי רעת היהודים והמדינה.אתם הם שגורמים לקרע בעם.אתם בידיוק כמו לפיד.למה אתם לא יוצאים נגד עוכרי ישראל ותומכי הטרור.אבל אני בטוח שכל יוצאי עדות המזרח יתעוררו ויקומו.כי אתם סכנה לעם ולמדינה.בושה לצהל ולמדינה מאנשים כמוכם…

  9. בוגי החצוף. הוא אינו מבין שהוא אינו יכול להחליט מי יהיה ראש הממשלה. לידיעתך בוגי!!!! העם הוא הריבון והעם יחליט מי יכהן כראש הממשלה. אבל דבר אחד בטוח לא אתה ולא גנץ תכהנו כראשי ממשלות משום שאת המפלגה שלכם אינכם מסוגלים לנהל כראוי כיצד תנהלו מדינה עם בעיות מורכבות וקשות כמדינת ישראל?

  10. Mmmmmaaa bbbaaa פפפסססייכככוווללווגיית התפרצות לתא הטייס חלה שמפניה ורודה וכו זו האישה שמנהלת את המדינה ביבי מפחד ממנה ולכן נאחז בשלטון

  11. האגו של יעלון עולה על החכמה שלו .יודע טוב כמו האחרים בכחול לבן הסיכוי שינצחו את בנימין נתניהו אפסי לען הם נאחזים בתיקים צפורים למיגותיו של נתניהו. כאשר על כל אחד מהם אפשר לתפור תיק גנץ תיק 50 מיליון מכרז לא חוקי לפיד שוחד תקשורת וילה בסביון אשכנזי …..בושה יעלון אגו אגו התחיל לדבר סררה כאשר הוא פוטר בנימין נתניהו ענק במדינת הגמדים בכישורים

  12. בוגי מדייק, אי אפשר להמשיך כך. ביבי מאוד מאוד עייף ועושה שטויות. הוא תיכנת מוחות של ליכודניקים שכבר לא מסוגלים לראות מציאות כאשר מדובר בביבי.

  13. הבן אדם עם אפס כריזמה אפס יכולת ואפס מנדטים עשה את שוד המנדטים הגדול בכך שחבר ללפיד וגנץ הכל משנאה וקינאה..האחרון שיכול להטיף לנתניהו.

  14. ביבי לא עושה את הבלתי אפשרי. סתם מילים בלי כיסוי. את הבלי אפשרי אי-אפשר לעשות.

  15. יעלון צודק מאוד. שהליכוד ינוח קצת ירדנו מהפסים. אנחנו צריכים לעשות שינוי מהותי.

  16. הצד החזק שלך,כל כך עלוב האיש הזה, מדבר ללא מחשבה .
    ביבי מזה שנים יודע לעשות את הבלתי אפשרי
    על סמך מה אתה כל כך בטוח שביבי לא יהיה ראש הממשלה?
    גם לפיד אמר את אותו הדבר כשביבי פיטר אותו כשהיה שר האוצר, ואז כבר חשב שיש לו סיכוי להיות ראש ממשלה, איזה סיכוי יש לך אדון איילון?
    לפיד עוד מחכה עד שיעלם,ואתה חוץ מי רק לא ביבי במה יש ביך רלוונטיות? הקנאה החולני שלך מדבר.

  17. אולי ביבי לא יהיה
    ראש ממשלה. אבל אתה בטוח לא תהיה ראש ממשלה. החייל סרח. ואתה הסרחת

  18. נתניהו למעשיהו!!!!
    די עם החשוד מבלפור אשתו הפליליסטית והילד קקה שלהם..!!!

  19. עוד חלאה צבועה. אם נתניהו היה יוצא למבצע רציני כל השמאל בארץ היה תוקף אותו וטוען שהוא הזוי והורס כל

    "סיכוי לשלום".

    צריך להיפטר מחבורת הבוגדים הדפוקים האלו

  20. על אפך ועל חמתך ביבי ראש הממשלה הבא. תמשיך להיעלב מהשפלתך הפומבית על םיטורך ותמשיך להפגין את שנאתך לנתניהו ואנחנו נמשיך לאהוב אותו עוד יותר. אתה כנראה לא מבין שהעם יודע שהלידה שלך לא באמת מהתחמקות נתניהו ממשפט. אז בוא ואגלה לך עוד דבר. לא היה כלום כי אין כלום!!!

  21. עוד קשקשן ! לא קיבל בסקרים אפילו 1/3 אחוז.
    בזמנו אמר פעמיים בראיונות שהוא יודע מי הרוצחים בכפר דומא’, נו. תשאלו אותו מי הרוצחים.
    כל השקרים שהנם עם אליאור עזריה. שקרן פתולוגי.

Back to top button