העולם הערבילבנוןמבזקים

נסראללה: "אם המלחמה תחזור, ננצח שוב. נשמיד את צה"ל"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא היום (שישי) נאום ברשת אל מנאר לציון יום השנה ה-13 ל"ניצחון" במלחמת לבנון השנייה בשנת 2006 ואמר כי "הביטחון בדרום ובלבנון כולה הגיע כתוצאה ממאמץ ועבודה קשה במיוחד במהלך 13 השנים האחרונות. הלבנונים הביאו את הביטחון הזה באמצעות משוואת זהב של הצבא, העם וההתנגדות. הביטחון לא בא מעצמו אלא בעבודה ובמאמץ קונסטרוקטיבי מסביב לשעון שאותו אנו מחויבים לשמר".

נסראללה הוסיף, "כשאנחנו מדברים על ההתנגדות ועל איזון הטרור עם האויב, זו עבודה שבנינו וממשיכים לבנות מסביב לשעון הכולל חימוש וציוד במוכנות הגבוהה והחזקה ביותר. המלחמה שנפתחה בלבנון ביולי 2006 הייתה בהחלטה של ארה"ב וישראל שכל מטרתה הייתה להקים מזרח תיכון חדש ולהשלים את פלישת ארצות הברית לאפגניסטן ולעיראק. ישראל הייתה מסתפקת בתגובה כבר ביום הראשון, אך ההחלטה האמריקנית היא זו שדחפה אותו למלחמה בלי להיות מוכן."

"מטרת המלחמה הייתה לרסק את ההתנגדות בלבנון ולחסל אותה בפלסטין, לסיים את שלטונו של הנשיא אסד בסוריה, לחסל את ההתנגדות הרצינית בעיראק ולבודד את איראן טרם הפלתה. המלחמה הזו הופסקה מהסיבה היחידה של ההכרה האמריקאית והישראלית בכישלונה להשיג את מטרת המלחמה. הם חששו שהקסם יסתובב נגד הקוסם", לדבריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נסראללה ציין כי "במהלך מלחמת יולי אמר בולטון לגורם ערבי "אל תתעייפו, לא תצליחו לרסק את חיזבאללה או לגרום לו למסור את נשקו". המלחמה הופסקה על ידי ישראל לאחר שנכשלה, זאת בגלל שההתנגדות הייתה חזקה, יציבה וסבלנית ועצרה את המלחמה על ידי כוחה. אף אחד בעולם לא יעצור את זה."

"אם ישראל תיכנס לארצנו, בכל נקודה בלבנון היא תספוג מכה קשה. אנו נשמיד את צה"ל ונעביר את זה בשידור חי על גבי מסכי הטלוויזיה. העולם יהיה עד להשמדת הכוחות הישראליים שייכנסו ללבנון" איים נסראללה והוסיף, "אחד המנהיגים הציוניים דיבר על כך שישראל היא מדינה קטנה ושברירית, שמספר רקטות עם דיוק גבוהה של חיזבאללה יגבו מחיר כבד".

"היום אנחנו חזקים יותר" אומר נסראללה ומוסיף, "אני תומך בעמדתו של הנשיא מישל עון, שהדגיש כי אם המלחמה תחזור, ננצח שוב. כיום יש לנו חזית התנגדות המשתרעת מפלסטינה ללבנון, סוריה, עיראק, איראן, תימן וכוחות פוליטיים החיים בבחריין, תוניס, האזור והעולם כולו. הם לא יכלו לסיים את ההתנגדות, והראיות הן מה שקורה בפלסטין, בעזה ובגדה המערבית."

נסראללה הדגיש כי "ישראל לא תוקפת את לבנון מכיוון שהיא לא חוששת רק מחיזבאללה, אלא מפני שהיא מאמינה שכל מלחמה חדשה בלבנון עשויה לפוצץ את האזור כולו. תבינו, ציר ההתנגדות איתן ומוכן להתעמת עם מי שירצה לפתוח במלחמה באזור. לאיראן יש כוח צבאי ואומץ, הראיות לכך בהפלת המל"ט האמריקני במפרץ, ומעצר הספינה הבריטית. מלחמה באיראן פירושה מלחמה על ציר ההתנגדות ומשמעותה שהאזור כולו יתלקח."

9 תגובות

  1. מלחמת לבנון השניה. מי שגרם שברחנו משם השארנו נגמשים.זה ברק. ברחנו כל נראה.השארנו שם נגמ'שים. ציוד צבאי.כן ככה נראה יש להודות.ברק כנגאה שהור החחליט לעשות להם תרגיל ביום אחד. נעלמנו להם. מי שמכיר את הערבים יודע מי שככה יום אחד עוזבים הכל ומשאירים ציוד. לזה קיראים בכחנו ותען מרגישים שניצחו אותנו.לכן לא מפחדים מאיתנו . איך שאנחנו מטםלים בחמאס זה נותן כוח לשניהם. צוחקים עלינו .קודם שביבי יטפל בלבנון וחמאס. האיראנים יש לי הרגשה יום אחד נקבל טילים מהם כמו העירקים.עניחן של זמן.אז אנחנו נראה בעיני הערבים קטנים אז יהיה עוד יותר גרוע.כי אין הרתעה יותר ויהיה אנתיפאדה

  2. אני אגלח לך תזקן העשוי משער של חזיר יבן של חזיר. אתם העבדים של ישראל וצהל ידחוף לאישתך החזירה ובתך הכניזירה זרע עמלק שהוא מכנזירים.

  3. מי שמדבר עושה את זה כדי להסתיר את זה שהוא מת מפחד, בסוריה ובתימן המלחמה מחוץ לבית שלו,לכן הוא שלח כוחות, גם אם המליציה שלו מאומנת עד מאוד ויש לו המון טילים וחלקם מדוייקים, במקביל ישראל לעולם אינה נחה על זרי דפנה ויש כאן פיתוחים חדשים נון סטופ שלא כדאי לו לפגוש ולא לחבריו האירנים הוא יודע שכאן נשמרת שתיקה והגרזן הישראלי לא מפסיק להיות מושחז מאז 2006 כדי שלהבא ראשו של חזבלה יכרת.

  4. מדינת ישראל מפגינה חולשה בעזה לכן נסראלה מדבר גבוה.למרות שהוא מחזיק מלאי אדיר של טילים במידה ויפרוץ אימות עם חיזבלה צה"ל חייב להכריע את המערכה בצורה אולטימטיבית גם במחיר של החזרת לבנון 100 שנה אחורה.

  5. כלב מטורף חיי בבונקר היום עטף את ראשו הדפוק עם חיתול שחור!!! הגיע הזמן לחסל את הטינופת.

Back to top button