מבזקיםתאונות דרכים

ביקור מפתיע: איבדה שליטה ונכנסה עם רכבה למרכז יום לקשיש

הבוקר אירעה רעננה תאונת דרכים מוזרה שרק במזל הסתיימה בשתי פצועות קל בלבד. המבקרים במרכז יום לקשיש לא האמינו למראה עיניהם ומיהרו לזוז כל אחד לכיוון אחר על מנת שלא להיפגע מהרכב הדוהר אל תוך המבנה.

המקרה אירע הבוקר (חמישי) בשעה 08:50 כאשר במוקד 101 של מד"א מרחב ירקון התקבל דיווח על רכב שהתנגש במבנה ונכנס לתוכו ברחוב חנה סנש ברעננה. עם קבלת הדיווח החלו לזרום למקום כוחות גדולים מחשש שמדובר בנפגעים רבים, היות ובמקום נכחו אנשים רבים כפי שגם ניתן לראות בתיעוד שפורסם מתוך המרכז יום לקשיש ברעננה בו אירע המקרה.

מרכז יום לקשיש רעננה. צילום: גוגל
צילום: דוברות מד"א

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו העניקו למרבה המזל טיפול רפואי לשתי נשים שנפגעו קל. האחת, נהגת הרכב כבת 74 ואישה נוספת כבת 34 שנפגעה מהרכב וסובלת מחבלות בגפיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות הצלה פתח תקווה
צילום: דוברות הצלה פתח תקווה

לקבוצת תאונות דרכים בפייסבוק – לחצו כאן

חובש רפואת חירום במד"א מחמוד אבו ראס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שער המתכת בכניסה למתחם שבור ואת הרכב בלובי המבנה לאחר שפגע ועקר גם את דלת הכניסה. אישה כבת 34 שכבה בחצר כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מחבלות בגפיים ונהגת הרכב ישבה בתוך המבנה כשהיא בהכרה מלאה ובחרדה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות לשתי הנפגעות וערכנו סריקה במקום על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים. העלנו את הפצועות לאמבולנס ופינינו אותן במצב יציב לבי"ח".

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צפו בתיעוד

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח