מבזקיםפוליטי / מדיני

זנדברג: "כל עסקה שתעניק לנתניהו חסינות מהעמדה לדין – פסולה"

יו״ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, אמרה הערב (רביעי) בתגובה להחלטה להטיל על נתניהו להרכיב את הממשלה כי "כל התחייבות במו"מ הקואליציוני הקשורה בחקירות נתניהו תהיה עבירה של הפרת אמונים בין המסכמים"

כזכור, אמש פנתה יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לאסור על נתניהו להכניס למשא ומתן הקואליציוני סעיפים אשר קשורים במצבו המשפטי שלו שכן, מדובר בעבירה של בהפרת אמונים. זנדברג ציינה את פרשת בראון-חברון וכתבה "קווי הדימיון בין פרשת "בראון-חברון" לבין מצבו של מר נתניהו כיום הינם דומים באופן מטריד ומשכך שומה עליך להתערב בטרם יחל רשמית משא ומתן קואליציוני".

במכתבה כתבה זנדברג: "העסקה  לפיה יתמכו מפלגות השותפות בקואליציה בחקיקת חוקים אשר משמעותם שינוי לטובה של מצבו המשפטי של ראש הממשלה החשוד בפלילים בן באופן בו תוענק לו חסינות מפני העמדה לדין והן מפי חקיקת חוקים אשר יש בהם כדי למנוע את מיצוי ההליך המשפטי כנגד מר נתניהו הינה עסקה פסולה ואסורה העולה לכדי הפרת אמונים שכן יש בה פגיעה חמורה וקשה באינטרס הציבורי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר מרצ תמר זנדברג. צילום: אתר הכנסת

3 תגובות

  1. האשה רעה מאוד מהערב רב רצו לעשות הפיכה תפרו לו תיק אלה הממזרים הכי גדולים עוד יבוא היום שלכם רעה רעה רעה חייב ראש הממשלה לעשות חריש עמוק במשרד המשפטים בפרקליטות ולהעיף את הרועץ המשפטי לממשלה אביחי לך הביתה ממזר לא קטן אתה נחש עם כיפה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח