מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ אורן חזן: "נתניהו רוקד לצלילי החמאס ונכנע לתכתיביו"

ח"כ אורן חזן, יו"ר מפלגת ׳צומת׳ התייחס לפני זמן קצר (שני) לפרסומים על "הפסקת האש" בין ישראל לחמאס ואמר כי "החתירה הנחושה של רה"מ נתניהו להפסקת אש היא לא פחות מכישלון נחרץ של מי שמחפש לעצמו כיסוי תחת כדי לסדר לעצמו הארכת שהות בארה"ב לנאום באיפאק."

לטענתו, "נתניהו רוקד לצלילי החמאס ופעם אחר פעם נכנע לתכתיביו והופך את תושבי מדינת ישראל לבדיחה. המשך "הפסקת האש" הנוכחית היא לא בדיחה. אלא פגיעה חמורה בביטחון המדינה ואזרחיה!״

עוד הוסיף ח"כ חזן כי "עם ישראל כולו מימין ומשמאל, שמוחזק כבן ערובה ביד החמאס, דורש מנתניהו תג מחיר כבד ולא מחיר של דיונות חול ומחסנים ומשרדים ריקים!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ אורן חזן (צילום מתוך פייסבוק)

4 תגובות

  1. חזן חחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה בנדוק בן בנדוקה סרסור בן סרסורה

  2. חזן אתה מסניף מהמר סרסור אתה אדם תת רמה מגעיל לא מתקליח רואים יש לך ריח רע זיעה עם שיער בגוף החנזירי שלך אפילו ביבי הקיא אותך בפח אסלה או אשפה תבחר תתבייש לך מדמם אתה אדם חולה עם איידס

  3. Cease-fire? Incomprehensible premier behavior. But the generals also seem to me to be foolish. Hamas fires missiles to kill us and we tickle empty buildings. We are lowering trousers, we discover the bottom for use by hamas. We have lost the deterrent, hamas has understood that he can treat us like clowns. We are only able to make a big voice but in practice we suffer the will of the terrorists, of the UN, of Europe, of Egypt. The history of Israel is clear: when we entrust our defense to others, we are desperate to be affected. Really shameful.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח