צרכנות

לגעת בשמיים עם כדורים פורחים

כמה פעמים יצא לכם להביט לשמיים ולראות כדורים פורחים בשלל צבעים ממלאים את השמיים? ומה לגבי לצאת לסיור בשמיים על כדור פורח בעצמכם? עכשיו תוכלו לעשות זאת! זה לא שהכדורים הפורחים קיימים רק בסרטים, הם ממש כאן בישראל. מדובר בחוויה חד פעמית נפלאה ומרגיעה שמומלץ לכל אדם להתנסות בה לפחות פעם אחת בחייו.

כדורים פורחים לכולם!

טיסה בכדור פורח היא אטרקציה נהדרת שתוכל להתאים לכולם. אם חשבתם עליה כמתנה, דעו שהיא תתאים לכל מאורע וכנראה תצליח להפתיע את האדם אותו אתם מנסים לשמח. מדובר בחוויה יוצאת דופן שלא כולם זוכים לעבור או אפילו חושבים עליה כאופציה. הנה רק כמה דוגמאות לחגיגות שטיסה בכדור פורח תוכל להיות חלק מהן;

  • כדורים פורחים בימי הולדת – תארו לכם את ההבעה על פניהם של חוגגי יום ההולדת, כשיראו את הכדור הפורח כבר מחכה להם! זוהי מתנה נפלאה, חוויה חד פעמית שלא תישכח במהירות.
  • יום נישואין – שוב זר פרחים? שוב ארוחת ערב במסעדה יקרה? לא הפעם. הפעם, אתם הולכים לשבור את השגרה ולצאת לטיסה בכדור פורח לכבוד יום הנישואין שלכם. אין כמו חוויה בלתי נשכחת ליום חגיגי שכזה!
  • הצעת נישואין – לא רק ימי נישואין הן סיבה לצאת לטיסה בכדור פורח. הצעת נישואין בכדור פורח היא מקורית מאין כמותה, ומרגשת אף יותר כשהנוף הנפלא של מדינת ישראל פרוש תחתיכם.
  • גיבוש עובדים בחברות קטנות – הכדור הפורח יכול לשאת עד כחמישה אנשים. לכן, יתאים מאוד לפעילות גיבוש בחברות קטנות, או לפי התור.
  • זוגות – מתישהו השגרה מתחילה להימאס, ואתם צריכים לחוות משהו חדש! אין כמו הרומנטיקה שבאוויר הפתוח, מעל הנופים המדהימים של ארץ ישראל.
  • חוויה לכל המשפחה – אנרגיות חיוביות, גיבוש והמון חיוכים; אין ספק כי כדורים פורחים הם חוויה משפחתית יוצאת מהכלל שאף אחד מכם לא ישכח לעוד זמן רב. הילדים בטוח יזכרו לכם את זה, והטיסה תהפוך לשיחת היום!

חוויה יוצאת דופן

טיסה במטוס היא עניין אחד שאותו כולנו חווים בשלב מסוים בחיינו. כדורים פורחים לעומת זאת הם עניין אחר לגמרי. יש בהם משהו כמעט קסום, שנדמה שהם יישארו נחלתם של הסרטים ההוליוודיים הישנים לנצח. ואמנם, מדובר באטרקציה לגיטימית לחלוטין! אין דבר מרגיע ונפלא יותר מלצאת לטיסה בכדור פורח בשבת אביבית, ליהנות מהאוויר הפתוח והנקי בשמיים וליהנות מהנוף הנגלה בפניכם. יחד עם זאת, תקבלו הסבר מפורט על הנוף שלמטה, היכן בדיוק אתם נמצאים ומה אתם רואים. עבור הילדים זו תהיה חוויה מלמדת ומעשירה, ועבורכם עוד פיסות ידע לאוסף. אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, הגעתם למקום הנכון! ו.. שתהיה טיסה נעימה!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

 

 

Back to top button