צרכנות

מועדון בת מצווה ראשון לציון

מועדון בת מצווה ראשון לציון – חגיגה חלומית ובלתי נשכחת

בשעה טובה, הנסיכה הקטנה שלכם גדלה והגיעה לגיל המצוות. גיל 12 הוא כה מיוחד עבורה, וגם עבורכם! כדי לציין את השמחה, אתם (והיא כמובן), ודאי מעוניינים לחגוג את המאורע במסיבה בלתי נשכחת. עבור אלו המחפשים מועדון בת מצווה ראשון לציון הוא רק אחד המקומות לחפש בהם, אם כי בין המומלצים. ראשון לציון היא עיר שיש בה הכל, ובין היתר מועדוני בת מצווה מעולים!

מצאנו מועדון בת מצווה ראשון לציון – מה עכשיו?

מתחילים לתכנן! אם המועדון בת מצווה בראשון לציון שבחרתם מוצא חן בעיניי הקטנה, אתם יכולים לשריין תאריך ולהתחיל לעבוד. הרי לסגור מועדון זה לא הכל, יש עדיין הרבה עבודה לפניכם:

  • קדימה אוכל – עבורנו הישראלים, האוכל הוא החלק הכי חשוב בכל אירוע. הוא זה שיקבע את הצלחתו או כשלונו של האירוע, והוא ייחרט בזכרונם של האורחים לטובה או לרעה. בין אם מדובר בתפריט חלבי או בשרי, בחרו את המנות בקפידה וכמובן הניחו לילדה לתת את דעתה בנושא. בכל זאת, מדובר בשמחה שלה.
  • צלמים – תיעוד הוא מצרך חשוב מאוד עבור הדור הצעיר. הם אוהבים להצטלם ולתעד כל רגע בחייהם. על אחת כמה וכמה, את הרגעים השמחים יותר. מומלץ להפגש עם מספר צלמים שקיבלתם עליהם המלצות וביקורות חיוביות, לבקש לראות דוגמאות ואם מצאתם כי הסגנון לטעמכם, מעולה! בנוסף לכך, נהוג להזמין גם צלם מגנטים לבת מצווה. הילדים יהיו אסירי תודה!
  • אטרקציות וגימיקים – או במילים אחרות מה שנקרא 'תכנית הווי ובידור'. חשבו על תכנית ההפעלה עבור הילדים המוזמנים לאירוע, ועל הפתעות קטנות וצבעוניות שניתן יהיה לחלק במהלך האירוע. כל מיני זוהרים, כתרים ונצנצים שיעשו שמח על הרחבה – יוכלו לעשות את כל ההבדל.
  • מוזיקה – כאן יש לתת לילדה את החופש לבחור. זוהי המסיבה שלה והיא זו שמכירה הכי טוב את סגנונות המוזיקה האהובים עליה ועל חבריה שיוזמנו למסיבה. הניחו לה לבחור ביחד עם הדי ג'יי את הפלייליסט שיתאים למסיבה שלה. ייתכן שלמועדון בת המצווה שבחרתם בראשון לציון יש די ג'יי קבוע, שווה לבדוק זאת!

ערב שהוא כל כולו שלה

ההמלצה הטובה ביותר עבור חגיגת הבת מצווה המתקרבת, היא פשוט לזכור שבסופו של דבר מדובר בערב שלה. גיל 12 הוא כה מיוחד ומרגש, סוף סוף היא הופכת לאישה קטנה. דעתנית יותר, נחושה יותר. מועדון בת מצווה ראשון לציון הוא הכתובת שלכם לחגיגה הגדולה שכל כך מגיעה לה!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני שאתם רצים להתייעץ עם עובדי המועדון המומחים בהפיכת חלומות למסיבות בת מצווה בלתי נשכחות, התייעצו עם הילדה. שאלו אותה על המוזיקה שהיא אוהבת, המאכלים, הסגנון והרשו לה אפילו לבחור את הקישוטים. מותר לכם להתערב כמובן, בשביל טוב הטעם. שיהיה במזל טוב!

 

 

 

Back to top button