צרכנות

גיזום וכריתת עצים

גיזום וכריתת עצים בחצר הפרטית

יש לכם חצר פרטית? יש בה עץ שדורש גיזום? כאן תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם על גיזום וכרית עצים!

חדוות החצר הפרטית

חצר פרטית היא דבר נפלא ואין על כך עוררין. הרי בחצר פרטית אפשר ליהנות מאוויר צח, ממרחב גדול ומאווירה כיפית בלי להתפשר על פרטיות ואינטימיות. בחצר פרטית אפשר לשבת בכיף עם הריהוט שבחרתם בעצמכם וליהנות מהרגעים המהנים של החיים, לתת לילדים להשתולל בכיף בחוץ וגם כמובן – לארח!

הצד השני של המטבע

עם כל הכיף שבחצר פרטית, חשוב לזכור שזה גם אומר שהאחריות על הטיפוח שלה היא עליכם. טיפוח של חצר פרטית יכול להיות מהנה מאוד ואפילו תרפויטי במידה כזו או אחרת. אבל ישנם גם חלקים מתסכלים למדי כמו לדוגמה, כאשר העצים צומחים פרא ודורשים גיזום וכריתת עצים כדי לשמר את המראה הנעים של החצר ואף לשמירה על הבטיחות שלהם ובעיקר בעונת החורף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גיזום וכריתת עצים

כפי שאנו – בני האדם, נוהגים להסתפר אחת לתקופה כזו או אחרת כדי לשמור על מראה מסודר של השיער וגם על בריאותו כמובן, כך גם לגבי עצים! גם העצים צריכים מדי פעם "תספורת" על מנת שיוכלו להצמיח ענפים חדשים ובריאים יותר, שיוכלו להעניק צל תחתיהם מצד אחד, אבל שלא יאיימו ליפול לפתע.

גיזום עצים בחצר פרטית

כאשר מדובר על גיזום עצים מומלץ לעשות זאת בעזרת אנשי מקצוע. זאת, משום שחשוב לגזום את העץ באופן כזה, שלא יפגע בעץ וכמובן לא באנשים בסביבה, כולל הגוזם עצמו. כמו כן, מי שמקצועו הוא גיזום וכריתת עצים והוא מנוס בכך ודאי יידע כיצד לגזום את העץ באופן כזה, שהוא ייראה יפה ומטופח בסוף תהליך העבודה.

כריתת עצים בחצר פרטית

כריתת עץ בחצר פרטית חייבת להיעשות על ידי איש מקצוע מנוסה, מפני שכאשר כורתים עץ, הנטייה הטבעית שלו היא ליפול וכאשר מדובר על חצר פרטית מן הסתם, יש בסביבתו חלקים אחרים של החצר, מבנים, רהיטים וכדומה. מומחים בתחום יידעו כיצד לכרות את העץ באופן כזה, שהוא לא יסכן אף אחד ושום דבר בעת נפילתו. יתרה מזאת, במידה ומדובר על עץ גבוה או שנמצא בסביבת חפצים או מבנים, איש המקצוע יוכל להשתמש בכלים שישמרו על העץ מנפילה וכך ניתן יהיה להזיז אותו למקום בטוח ושם לאפשר לו ליפול נפילה מבוקרת.

Back to top button