נתניהו: "חיימוביץ' – הזויה, לפיד – כישלון, גנץ ואשכנזי – פושטי רגל"
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) לדבריה של מיקי חיימוביץ', שהצטרפה לקראת הבחירות למפלגת "כחול לבן" בראשות של בני גנץ ויאיר לפיד, על כך שאמרה כי את הגז באדמה ואמר: "הזוי! לקבור מאות מיליארדים שצריכים להיכנס לקופת המדינה – בשבילכם! בשביל החינוך, בשביל הרווחה, בשביל הקשישים. לקבור את זה מתחת לאדמה."
טוב זה לא מפתיע" אמר נתניהו והוסיף כי "יאיר לפיד הרי אמר לי שהוא לא מבין שום דבר בכלכלה, והוא אכן הוכיח את זה כשהיה שר אוצר כושל. בני גנץ פשט את הרגל, בנסיון היחיד שלו להקים חברה בשוק הפרטי איבד מיליונים למשקיעים שלו, כך עשה גם גבי אשכנזי שאיבד מיליונים למשקיעים שלו בחברת שמן. אבל הם עכשיו יאבדו לא מיליונים למשקיעים פרטיים, הם יקברו את הכלכלה של כולנו! וזה מובטח, משום שהם הכניסו גם את ניסנקורן שיביא את הוועדים הגדולים ויכניסו לנו כלכלה הסתדרותית. אסור לתת לזה לקרות!" אמר ראש הממשלה.




תגובות הגולשים 4
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה