מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו: נחשפה מעבדת סמים ענקית מתחת לאדמה, נעצר חשוד

משטרת ישראל חשפה מעבדת הידרו ענקית שהוקמה מתחת לאדמה בשדרות הגעתון בנהריה ובה נתפסו מאות שתילי קנאביס וציוד לגידול בשיטת ההידרו.

כאמור, שוטרי תחנת נהריה ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה בתחום הסמים, במסגרתה ערכו תצפית ומעקב בשדרות געתון אחר מקום שבו עלה חשד שמתבצע גידול וייצור סם, אולם כל הניסיונות לאתר את המקום במדויק עלו תחילה בתוהו, עד השלב שבו הבינו כי הפעילות הפלילית עפ"י החשד מתבצעת למעשה מתחת לאדמה.

עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, עצרו בלשי תחנת נהריה את החשוד בעת שיצא מהחניון אליו תצפתו ובסריקה במקום לא מצאו דבר, למעט ערימת קרשים בפינת החניון. לאחר שהזיזו את ערימה הקרשים ממקומה, נגלה בפניהם פתח חדש אל מרתף תת קרקעי רחב ידיים ובו מספר חדרים שבהם יוצרו עפ"י החשד הסמים עם האמצעים הנדרשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקום נתפסו כחמש מאות שתילים במשקל כולל של כ- 15 ק"ג. החשוד, תושב נהריה בן 33 נעצר לחקירה ובהמשך הוארך מעצרו בבית משפט השלום קריות. חקירת המשטרה נמשכת.

חשיפת המעבדה התת קרקעית. צילום: דוברות המשטרה

3 תגובות

  1. מתי יבינו כל המטומטמים האלה שבסוף עולים על כולם!!
    מידע מודיעי קטן של מישהו + בקשה מחברת חשמל לבדיקה של צריכת חשמל מופרזת בבית מסוים ותוך שעה עם קצת חיפושים עולים על המקום בלי בעיה.

  2. שווה ללמוד כשנאלץ לחיות תקופה ארוכה במקלט נוכל לגדל ירקות למאכל.החקלאי שגדל את צמחי הסמים כשיצא מהכלא יוכל לעבוד בתור מדריך לגידולי מקלט

  3. איזה הפסד!! עבדו כל כך קשה!! איך עלתה עליהם המשטרה. הצמחים נפלאים ומתוחזקים היטב.

Back to top button