חדשות הארץמבזקים

פרסום ראשון: הוגשה תלונה לרשות השנייה על דברי אושרת קוטלר

עו"ד איתמר בן גביר הגיש הערב (שבת) תלונה רשמית לגב' יוליה שמאלוב ברקביץ', יו"ר הרשות השנייה בגין התנהלות חדשות 13 ואושרת קוטלר.

במכתב התלונה נכתב, "אני פונה אלייך בשמי ובשם חברי מפלגת עוצמה יהודית, מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ובני גופשטיין:

1. הערב, במהלך שידורי מהדורת החדשות טענה לפתע המגישה אושרת קוטלר טענות חריפות, פוגעניות ומסיתות נגד חיילי צה"ל כדלקמן:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שולחים את הילדים לצבא, לשטחים, ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש".

2. אין ספק, כי התבטאותה החמורה של אושרת קוטלר בחריפות ובבוטות כלפי חיילי צה"ל היא אמירה מסיתה נגד החיילים שעוסקים יומם וליל בשמירה על בטחון ישראל.

3. מעבר לפגם האתי החמור העולה מהתנהלות זו הרי שמדובר גם בעבירה על סעיף 4(ג) לחוק לרשות השנייה לטלויזיה ורדיו, הקובע כי מורשה לשידורים לא יתן בשידוריו, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בכתב ובין בדרך הבעה אחרת, ביטוי לדעותיו האישיות.

4. משאלו הם פני הדברים, אנו מצפים מהרשות השנייה לפתוח בהליכים מידיים נגד קוטלר. לא ייתכן שמגישת חדשות תביעה דעתה ותסית נגד חיילי צה"ל ואנו מצפים מקוטלר להתנצל על הדברים.

‏מחדשות 13 נמסר בתגובה לדבריה של קוטלר: "אושרת קוטלר היא עיתונאית דעתנית, שמביעה את דעותיה מעת לעת, כמו גם עיתונאים אחרים במערכת שמחזיקים בדעות אחרות. אושרת הביעה את דעתה האישית בלבד."

אושרת קוטלר - פניה לרשות השניה

7 תגובות

  1. שלחתי ילד לשם להגן על עם ישראל שמר. ניזרק על החברים שלו אבנים סלעים סיים גבר חייל מצטיין ואחלה גבר .התקשרות אתם חיות פרא שאלוהים ישלם לכם . חבורת הזבל

  2. חייבים לעצור את ה0מאל הזה…אם חס ושלום תהיה לו במה בכנסת…אנו נהיה אבודים…השם ישמור מהערב רב..

Back to top button