חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

5 שנות מאסר נגזרו על צעיר מנצרת שדרס למוות שוטר והפקירו

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (שלישי) על ג'ורג' הישאם גרייב בן 21 אשר הורשע בהריגה והפקרת השוטר המנוח נתן ניקולאי יוספוב ז"ל חמש שנות מאסר בפועל , פסילת רישיון נהיגה ל-15 שנה ופיצוי כספי למשפחת המנוח של 40 אלף ש"ח. אלמנת השוטר צעקה על השופט לאחר הקראת הכרעת הדין: "איזה מין יהודי אתה, אתה לא מתבייש? זה לא צדק במדינת ישראל", והוצאה מאולם בית המשפט.

נזכיר כי על פי עובדות כתב האישום, ביום 28.2.16 בשעות הערב, ביצעו השוטר המנוח נתן ניקולאי יוספוב ז"ל ופקח העירייה מחמד עזאם, במסגרת תפקידם פעילות לבדיקת רישיונות כלי רכב ברחוב תאופיק זיאד בנצרת.

באתה העת נהג הנאשם ברכב השייך לאשת אביו, זאת מבלי לקבל את רשותה ובידיעה שביטוח הרכב אינו מכסה את הנסיעה בשל היותו נהג חדש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמוך לשעה 19:00 נסע הנאשם מצומת היציאה של מרכז הקניות "ביג פאשן" לרחוב תאופיק זיאד ופנה שמאלה בכביש המוביל למעגל התנועה.

המנוח שעמד על הכביש, סימן לנאשם לעצור באמצעות פנס, כשהוא נע למרכז הכביש.

הנאשם חשש להיתפס כאשר הוא נוהג ללא ביטוח, המשיך את נסיעתו ואף האיץ את מהירות, פגע במנוח והמשיך בנסיעה מהירה ובפראות, תוך שהוא "מזגזג" בין נתיבי תנועה ומסכן רכבים אחרים. כשעה וחצי לאחר האירוע הסגיר את עצמו למשטרה.

כתוצאה מהפגיעה, נחבל השוטר קשות, וחרף הטיפולים והניתוחים שעבר, הוא נותר מחוסר הכרה. מצבו התדרדר וביום 19.5.16 נקבע מותו.

נציין כי המדינה בטעונים לעונש ביקשה מביהמ"ש להטיל על הנאשם עונש שנע בין 7 ל 12 שנות מאסר בפועל, ובשלב זה הפרקליטות לומדת את גזר הדין .

נתן ניקולאי יוספוב ז"ל. צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

Back to top button