מבזקיםסרטונים

לאחר כ-4 שנים התיעוד נחשף: כך הסתער ניר ברקת על המחבל – צפו

היום (ראשון) נחשף לראשונה תיעוד משנת 2015 בו נראה ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת מסתער על מחבל שביצע פיגוע דקירה בכיכר צה"ל בעיר.

המקרה כאמור אירע בשנת 2015 כאשר המחבל היה במרחק מטרים בודדים מרכבו של ראש העיר דאז ניר ברקת, אשר יצא מהרכב ביחד עם המאבטח שלו אסף נעמני והכריע את המחבל.

התיעוד הנדיר צולם על ידי נהג מונית שנעצר עם רכבו בסמוך לרכב של ראש העיר ניר ברקת בזמן שהמחבל דקר את הבחור החרדי, אברהם גולדשמיט שנפצע באורח בינוני וניסה לדקור אותו פעם נוספת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברקת שהיה עד לאירוע זינק מרכבו והמאבטח החל לצעוד יחד עמו לעבר המחבל שאחז בידו סכין. המחבל נרתע והשליך מידו את הסכין שאחז ואז ברגע של שניות הסתער ראש העיר ברקת על המחבל וריתק אותו ארצה. מיד לאחר מכן פנה ברקת אל הפצוע והחל להעניק לו טיפול רפואי עד להגעת כוחות ההצלה למקום.

בית המשפט גזר ביוני 2016 על אותו מחבל, 18 שנות מאסר בפועל, 21 שנות מאסר על תנאי ופיצוי כספי בסך 100 אלף ש"ח לבחור החרדי אותו דקר.

ברקת שהיה בשירותו הצבאי מ"פ בצנחנים ואף נפצע קשה במלחמת לבנון הראשונה הגיב לחשיפת הסרטון ואמר, "התיעוד מספק זווית ייחודית להשתלטות על מחבל שפל ,שניות אחרי ניסיון הרצח בכיכר צה״ל.‬ המחבל נשפט ונאסר ל-18 שנים.‬ ‫בניגוד לעולם ולטבע האנושי בו אנשים בורחים מזירת הפיגוע כאן בישראל אנחנו קמים ומסתערים כדי לעצור את הטירוף והמוות. ‬שמח על הזכות העצומה שנפלה בחלקי – להציל נפש אחת מישראל ולהעביר מסר חשוב לדור הצעיר".

 

 

2 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח