חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

מינויה של ח"כ יפעת שאשא ביטון לשרת הבינוי והשיכון אושר בכנסת

מליאת הכנסת אישרה הבוקר (רביעי) את מינויה של ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון לתפקיד שרת הבינוי והשיכון מטעם סיעת "כולנו", תפקיד שבו תכהן עד לכינונה של הממשלה הבאה לאחר הבחירות.

שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון אמר לאחר השבעתה של שאשא ביטון לשרה כי "לפני 50 שנה, המחשבה שיום אחד שר אוצר מגבעת אולגה ימנה שרת שיכון מקרית שמונה היה נחשב לחזון אחרית הימים. היום, זו מציאות. המהפכה החברתית כלכלית שעשינו במדינת ישראל בארבע השנים האחרונות היא יותר מנתונים כלכליים מצוינים והטבות לאוכלוסיות שהמדינה הזניחה במשך שנים. המהפכה הזו היא שילוב של דמויות חברתיות מובילות במדינה בתפקידים הכי בכירים שיש. השרה שאשא ביטון עבדה קשה כל חייה, הגיעה להישגים אקדמיים וציבוריים מרשימים בזכות עצמה, ולא בזכות קשרים או המקום שהגיעה ממנו. אנחנו זוכרים מאין באנו ואת מי אנו משרתים. אלה הדמויות שאנחנו רוצים בעמדות הבכירות במדינה. השרה שאשא ביטון תמלא את התפקיד הכל כך חשוב של שרת הבינוי והשיכון בצורה המקצועית ביותר, בדיוק כפי שמילאה כל תפקיד עד היום. המהפכה ממשיכה. נמשיך לנצח בשביל הציבור."

ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון. צילום: אתר הכנסת

לאחר השבעתה ציינה שרת הבינוי והשיכון הנכנסת, ח"כ שאשא ביטון, כי "מפלגת 'כולנו' חרטה על דגלה את המלחמה ביוקר המחיה ובעליות המחירים בשוק הדיור. לא בכדי דרש יו"ר המפלגה משה כחלון שלושה תיקים חשובים על מנת שנוכל ליישם את האג'נדה החברתית-כלכלית שלשמה נבחרנו – תיקי האוצר, הכלכלה והתעשייה והבינוי והשיכון. במהלך הקדנציה נגעו חברי סיעת 'כולנו' בסוגיות החשובות ביותר בחיי היום-יום של האזרחים וננקטו מהלכים היסטוריים כגון פרויקט 'מחיר למשתכן'. אני מודה לשר האוצר כחלון על האמון שהוא נותן ונתן בי לאורך כל הדרך. אני מודעת היטב לחשיבות התפקיד ואעשה ככל יכולתי על מנת למלא אותו על הצד הטוב ביותר, כפי שעשיתי בכל תפקיד שביצעתי בעבר. כולנו תמשיך להיאבק למען כלל אזרחי ישראל ותמשיך להניף את הדגל החברתי-כלכלי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שאשא ביטון (45), ילידת קריית שמונה, ד"ר לחינוך מאוניב' חיפה, נשואה ואם לשלושה. בעבר שימשה כסגנית נשיא מכללת "אוהלו" וכסגנית ראש עיריית קריית שמונה. שאשא-ביטון הייתה ממונה על תיק החינוך, החברה והנוער בעירייה במשך 5 שנים והובילה את העיר לזכייה בפרס חינוך מחוזי. שאשא ביטון כיהנה גם כחברה בדירקטוריונים של החברה הכלכלית קריית-שמונה, של מתנ”ס קריית-שמונה ושל המכללה הטכנולוגית תל-חי. במהלך הקדנציה הנוכחית כיהנה כיו"ר הוועדה לזכויות הילד ורק לאחרונה העבירה שני חוקים משמעותיים שיזמה שמטרתם להגביר את ההגנה על ביטחונם האישי של תינוקות ופעוטות בגילאי לידה עד שלוש – חוק הפיקוח על מעונות היום והפעוטונים בישראל וחוק הצבת מצלמות במסגרות הללו.

תגובה אחת

  1. ביטון -תשלח משאיות ביטון לבנות בתים ב 3 חודשים………………
    קרקס מושחתיהו וחבריו

Back to top button